י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
רק 15 מתים מהנגיף

המדינה שמענישה במאסר על אי עטיית מסכה

בעוד בישראל כמעט ואין אכיפה על אי עטיית מסכה, ובמקרה הגרוע ביותר תיקנסו במאתיים שקלים, בקטאר שמנתה עד כה 15 קורבנות, העונש צפוי להיות חמור בהרבה יותר עד כדי מאסר ממושך יחסית לחומרת העבירה

המדינה שמענישה במאסר על אי עטיית מסכה
אילוסטרציה צילום: pexels

המגיפה הקטלנית ממשיכה להכות בקטאר ובעקבות כך מטילים בנסיכות הגבלות נוספות במטרה להילחם בנגיף, קטאר הודיעה על השבתה מוחלטת של המשק למעט צרכים חיוניים והורתה לכל החנויות לסגור את שעריהן עד לסוף החודש, כמו כן הרשויות במדינה הודיעו כי חלה חובת עטיית מסכה על כל אזרח במרחב הציבורי ומי שלא יחבוש מסיכה מסתכן בקנסות בגובה אלפי דולרים או בעונשי מאסר של עד שלוש שנים.

קטאר שוכנת במפרץ וחיים בה כ-2.8 מיליון תושבים, מספר הנדבקים בנגיף עומד על פי דיווחה נכון לאתמול על 33,969 רק אתמול אובחנו בה 1,364 מקרי הידבקות חדשים, מניין המתים הרשמי עומד על 15.

הסיבה שהמגיפה מתפשטת במהירות כל כך גדולה במדינה, היא משום שרוב תושביה הם אזרחים זרים, החיים בשכונות צפופות עם שכר נמוך וללא תנאי היגיינה נאותים.

קטאר אף דורשת מאזרחיה להתקין אפליקציה המיועדת לעקוב אחרי חולי קורונה החל מיום שישי, כמו כן ישנה הגבלה על מספר הנוסעים ברכב ובתחבורה הציבורית.

קורונה מסכה קטאר עונש מאסר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד