י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
עמדו בפרץ

חברי 'הבית היהודי' הכשירו את הכניסה לממשלה

ברוב של 68% אושר הסכם החיבור בין הליכוד לבית היהודי וכן כניסתו לממשלה של יו"ר המפלגה הרב רפי פרץ כשר לענייני ירושלים ומורשת

חברי 'הבית היהודי' הכשירו את הכניסה לממשלה
הרב רפי פרץ צילום: גילי יערי, פלאש 90

מרכז 'הבית היהודי', אישר הערב (רביעי) את ההסכם עם 'הליכוד' והכניסה לממשלה. על רקע ההסכם הקואליציוני בין 'הבית היהודי' לליכוד, התכנס היום מרכז 'הבית היהודי' להצבעה חשאית על אישור ההסכם.

במשך היום התקיימה הצבעה בארבעה מוקדים ברחבי הארץ, צפון, דרום, מרכז וירושלים.

לאחר ספירת 100% מהקולות הוחלט ברוב של 68% על אישרור ההסכם עם 'הליכוד' וכניסת 'הבית היהודי' ויו"ר המפלגה השר רפי פרץ לממשלת האחדות.

פילוח המצביעים:
סה"כ 296 מצביעים.
בעד - 200
נגד - 90
נמנע - 6

יו"ר 'הבית היהודי', השר לענייני ירושלים ומורשת הרב רפי פרץ מסר לאחר קבלת התוצאות כי "הבית היהודי, על אף כל רעשי רקע מסביב, מוכיחה שהיא בסיס איתן לציונות הדתית ומפלגה דמוקרטית תוססת. שמח כי ערב חגה של ירושלים בה אנו שמחים באיחודה של העיר, מרכז הבית היהודי מצביע בעד האחדות ובעד הפיוס בעם".

מנכ"ל המפלגה, ניר אורבך, מסר בסיום: "הבית היהודי זו המפלגה היחידה בציונות הדתית שמבוססת על מוסדות דמוקרטיים ושאישרה את ההסכם על ידי חבריה וחברותיה. הציונות הדתית הממלכתית והקלאסית מיוצגת כעת בממשלה על ידי הבית היהודי וחובת ההוכחה כלפי הציבור היא עלינו. בעבודה ציבורית ופוליטית נכונה נוכל לחדש ולהרחיב את הבית".

הרב רפי פרץ הבית היהודי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד