ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
תוך התעלמות מהם

ליצמן נפגש עם ליאון ונציגי 'אגודת ישראל' זועמים

זעם בקרב נציגי אגודת ישראל בעיריית ירושלים, לאחר שהשר ליצמן הגיע היום לפגישת עבודה ראשונה כשר בינוי ושיכון עם ראש העיר משה ליאון מבלי שתיאם זאת לפני כן עם אחד מהם | לשכתו מגיבה ודוחה הטענות

ליצמן נפגש עם ליאון ונציגי 'אגודת ישראל' זועמים
משה ליאון עם יעקב ליצמן (בעבר) צילום: יעקב כהן, פלאש 90

שר השיכון הנכנס, יו"ר 'אגודת ישראל' יעקב ליצמן נועד היום (רביעי) לפגישת עבודה עם ראש עיריית ירושלים משה ליאון, אלא שהפגישה מעלה את זעמם של נציגי הסיעה בירושלים.

על פי הודעת הדוברות ששיגרו מלשכתו של ראש העיר ליאון, ליצמן הגיע לפגישת עבודה ראשונה עם ראש העיר ירושלים, משה ליאון בלשכתו בכיכר ספרא, "במהלך הפגישה דנו השניים בצרכים השונים של העיר בתחום הבינוי", נמסר.

אלא ש'לבחדרי חרדים' נודע כי הפגישה מעוררת זעם בקרב נציגי הסיעה המקומית שהשמיעו ביקרות כלפי יו"ר 'אגודת ישראל' ליצמן, "נחשפנו לפגישה דרך הציוץ של ארי קלמן, ליצמן לא תיאם ולא דיבר עם אף אחד מנציגי אגודת ישראל על הפגישה", התבטא אחד מהם הערב.

ליצמן היום בכיכר ספרא. (מתוך הטוויטר של ענבר טויזר)

עוד אמר אותו נציג: "בדרך כלל כשגפני או דרעי מגיעים לעירייה הם מתאמים עם נציגיהם בעירייה לשמוע את הצרכים ולדאוג להם מול ראש העיר. בדרך כלל ראשי מפלגות גם מקיימים פגישות עם נציגיהם לפני כן, אבל ליצמן העדיף לפגוש את חיים כהן על פני הנציגים שלו".

בסביבת ליצמן הגיבו לביקורת ואמרו ל'בחדרי חרדים' כי שר השיכון לא צריך לתאם פגישות עם נציגים בעירייה.

יעקב ליצמן אגודת ישראל משה ליאון עיריית ירושלים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד