י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
מפיקים לקחים

השלטון המקומי הציג תכנית עבודה לטיפול בהתפרצויות הנגיף

הרב יוסי ערבליך במפגש מיוחד עם ראש עיריית הרצליה משה פדלון המכהן כראש ועדת הבריאות במרכז השלטון המקומי ששיבח את אגודת 'למענכם'. "בתוך כל הכאוס הייתם אי של שפיות, אות ומופת לארגון שטובת הציבור לנגד עיניו"

השלטון המקומי הציג תכנית עבודה לטיפול בהתפרצויות הנגיף
הרב ערבליך ופדלון בפגישה צילום: באדיבות המצלם

מפגש מיוחד התקיים השבוע בין צוותי הייעוץ הרפואי של "למענכם" בראשות הרב יוסי ערבליך לבין ראש עיריית הרצליה משה פדלון המכהן כראש ועדת הבריאות במרכז השלטון המקומי.

במפגש הציג ראש העיר את תכנית העבודה שלו לאירועי התפרצות נגיף שבבסיסה חלוקת ערים לרובעים כשכל רובע מופקד בידי גורם מקצועי. "בכך נוכל למנוע קריסה של המערכות העירוניות כפי שהתרחש במשבר האחרון" אמר.

הרב יוסי ערבליך סקר את המחקרים האחרונים שהתפרסמו בעולם סביב נגיף הקורונה והתובנות הנגזרות מהן. בין היתר ציין הרב ערבליך כי נוכח השינויים שעובר הנגיף מוקדם לחשוב שהאיום מאחורינו.

ראש עיריית הרצליה ויו"ר ועדת הבריאות של השלטון המקומי הודה לצוות היועצים של 'למענכם' על פעילותם בחזית ההסברה לציבור החרדי במגוון אמצעים והעמדת המוקד הרפואי של האגודה לטובת שאלות ותשובות בסוגיית הקורונה. "בתוך כל הכאוס הייתם אי של שפיות, אות ומופת לארגון שטובת הציבור לנגד עיניו" אמר. הוא העלה על נס את העובדה כי מספר ראשי רשויות ציינו את 'למענכם' כמי שעמדה לימינם בתקופה המאתגרת.

הרב ערבליך ומר פדלון קיימו דיון עם חבר מועצת העיר אלעד צדיקוב בה דנו באופן הניהול של משבר אפידמיולוגי ברמה המוניציפאלית ועל תפקידן של עיריות במתן מענה לתושבים.

הרב ערבליך ציין כי ראש העיר היה הראשון שהתריע מפני נקודת התורפה של בתי האבות המהוות לאור האוכלוסייה בסיכון גבוה המתגוררת בה – עוד בטרם הופיעה הקורונה בישראל. יו"ר 'למענכם' הבטיח להמשיך את שיתוף הפעולה עם המרכז לשלטון מקומי ועם ועדת הבריאות מטעמו.

למענכם משה פדלון קורונה הרצליה יוסי ערבליך

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד