י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
הגן חוזר לפעול

בגלל טעות בבדיקה: 50 ילדים נכנסו לבידוד

שעות אחרי הפרסום כי סייעת בגן בצפון תל אביב אובחנה כחולה בקורונה ועקב כך כ-50 פעוטות נכנסו לבידוד, מתברר כי נפלה טעות והבדיקה שביצעה הינה שלילית

בגלל טעות בבדיקה: 50 ילדים נכנסו לבידוד
אילוסטרציה צילום: pexels

משרד הבריאות הודיע לעיריית תל אביב ולגן הילדים, כי בבדיקת הקורונה של הסייעת בגן בצפון תל אביב נפלה טעות ולמעשה הבדיקה לקורונה היא שלילית. הגן יכול להמשיך לפעול כרגיל ללא כל מגבלה.

כזכור, מוקדם יותר היום (חמישי) דווח כי סייעת בגן ילדים בצפון תל אביב נדבקה גם בקורונה, ועקב כך כ-50 פעוטות נשלחו לבידוד. 

לדברי מנהלת הגן בתל אביב, אשת הצוות שנטען כי נדבקה הגישה הצהרת בריאות תקינה, אך נמצאה עם 37.3 מעלות חום ונשלחה מיד לביצוע בדיקת קורונה. מנהלת הגן מוסרת כי בקשתה הראשונית לביצוע הבדיקה נדחתה: "גורמים רפואיים הביעו זלזול ודחו את בקשותיי". אולם לדבריה היא עמדה על כך שתיבדק וכך נודע שהסייעת נדבקה בנגיף.

ציפי ברנד, סגנית ראש עיריית תל אביב יפו, הממונה על החינוך לגיל הרך והמשפחות הצעירות, אמרה כי היה צפוי שעם פתיחת מערכת החינוך תהיה עליה כלשהי בתחלואה. "מדובר בגן פרטי ובמקרה נקודתי. משרד הבריאות נמצא בקשר ישיר עם הגננת וגם אנחנו נמצאים בקשר ישיר עם משרד הבריאות ועם תושבים הורי הגן. הנחיות הועברו להורים ואנחנו מקווים שזה ייעצר במקרה נקודתי זה".

קורונה גן ילדים סייעת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד