י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
אחרי השבעת ממשלת נתניהו החמישית

"חוזה הבחירות" חושף: בסביבת נתניהו בדקו מי צפוי לנצח

הרב מאיר טורנהיים המכונה 'חוזה הבחירות' חושף כי גורמים מכמה מפלגות בגוש הימין שיגרו אליו, לכל אורך השנה האחרונה בה נערכו שלוש מערכות הבחירות, נציגים שיבדקו, האם לנתניהו יש סיכוי. "ידעתי שמדובר במשימה לא פשוטה והבנתי את גודל האחריות שעל כתפיי, וישבתי לילות ארוכים כדי לנסות ולפצח את מה שכתוב בה"

"חוזה הבחירות" חושף: בסביבת נתניהו בדקו מי צפוי לנצח
הרב מאיר הכהן טורנהיים צילום: ב

את הרב מאיר הכהן טורנהיים מלוד מיותר להציג בפני קוראי 'בחדרי חרדים'. הרב טורנהיים שזכה, ובצדק רב, לכינוי "חוזה הבחירות" הצליח לקלוע את תוצאות הבחירות לראשות הממשלה, מאז מערכת הבחירות שנערכה בשנת 1996 למניינם, שבה התמודדו בנימין נתניהו ושמעון פרס זה מול זה.

כפי שהסביר בעבר ל'בחדרי חרדים' כי על סמך פסוקים ב"פרשה" של יום הבחירות, הוא מצליח להעריך מי יזכה בבחירות, תוך שהוא מסתמך על בדיקה מדוקדקת מי מהמתמודדים מוזכר בפרשה כמנצח.

בכל שלוש מערכות הבחירות האחרונות, המפתיעות ביותר בהיסטוריה של ישראל, הרב טורנהיים שב וטען בפנינו בתוקף כי נתניהו ימשיך להיות ראש הממשלה המכהן, והוא צדק. למרות ניסיונות עיקשים, הן משפטיים, הן של נשיא המדינה ריבלין והן בזירה הפוליטית שעמדו מול נתניהו ועמדו להכניע אותו, נתניהו המשיך לגשת לכל מערכות הבחירות כראש ממשלה מכהן, המשיך לנהל בפועל את ענייני המדינה ובסופו של דבר כופף את גנץ והפך לראש הממשלה.

על פי שיטת הרב טורנהיים, הוא "שולף" את האותיות מפסוק מהקטע של אותו יום בו נערכות הבחירות. בערב הסבב השלישי של הבחירות הרב טורנהיים סיפר כאן כי הוא משוכנע בנצחון של נתניהו אחרי ששמו הוזכר עשר פעמים ב'שני' של פרשת תצווה שבו היו הבחירות.

נתניהו הוזכר בפסוק ט"ו: "נתניהו ראש הממשלה הבא ו' אדר תש"פ", בפסוק כ': "ביבי יהיה ראש הממשלה תש"פ", בפסוק כ"א בנימין נתניהו יהיה ראש הממשלה תש"פ", בפסוק כ"ג "ביבי נתניהו ינצח", בפסוק כ"ה, "ביבי נתניהו יעלה תש"פ", בפסוק כ"ו: "ביבי ראש הממשלה יעלה וינצח ו' אדר תש"פ", בפסוק כ"ז: ביבי יהיה ראש הממשלה תש"פ", בפסוק כ"ח: "ביבי נתניהו ראש הממשלה תש"פ", בפסוק כ"ט: "בנימין נתניהו יהיה ראש הממשלה ו' אדר תש"פ, ובפסוק ל' בנימין נתניהו יהיה ראש הממשלה של ישראל ו' אדר תש"פ".

הרב טורנהיים, חסיד חב"ד המתגורר בלוד, שב ומדגיש כי על עיסוקו בנושא נועד לקדש שם שמיים ולהראות שהכול רשום בתורה וברור שגם נושא כה חשוב נמצא בה. כאמור בעבר, עבור הרב טורנהיים מדובר במעין תחביב. "כיהודי מאמין גדלתי על כך שהכול כתוב בתורה, ולכן בכל מערכת בחירות בישראל ב-20 השנים האחרונות חיפשתי בחומש של יום הבחירות ותמיד מצאתי את זהותו של המנצח רשום בצורה ברורה בדילוגי אותיות".

כעת, חושף הרב טורנהיים בשיחה עם 'בחדרי חרדים' כי גורמים מכמה מפלגות בגוש הימין שיגרו אליו, לכל אורך השנה האחרונה בה נערכו שלוש מערכות הבחירות, נציגים שיבדקו האם לנתניהו יש סיכוי. "ידעתי שמדובר במשימה לא פשוטה והבנתי את גודל האחריות שעל כתפיי, וישבתי לילות ארוכים כדי לנסות ולפצח את מה שכתוב בה. לאחר שהייתי משוכנע, בכל אחת ממערכות הבחירות, בניצחונו של נתניהו, העברתי את המסר לאותם נציגים שהעבירו אותם לח"כים החרדיים".

עוד מספר הרב טורנהיים לראשונה, כי הוא היה גם בקשר עם גורמים בסביבת ראש הממשלה.

הרב טורנהיים אומר כי בימים אלו הוא שוקד על שאלת הבחירות הגורליות שיערכו בעוד כחצי שנה בארה"ב בין הנשיא המכהן טראמפ לבין יריבו הדמוקרטי ג'ו ביידן. "בבחירות הקודמות שנערכו בשנת 2016 למניינם, אמרתי שוב ושוב לשכני ר' שלמה ריזל – כתב החוץ של רדיו קול חי שטראמפ ינצח. זה היה נראה חסר סיכוי ואנשים לא האמינו שאני מוכן להסתכן ולטעון זאת, אבל כיוון שזה מה שכתוב בתורה, זה מה שאכן קרה".

לקראת סיום הוא מבקש להדגיש נושא נוסף: גם אם כרגע הוקמה ממשלת אחדות, הרי שאף אחד לא מתחייב שאכן גנץ יכנס בסופו של דבר למשרד ראש הממשלה, וגם אם כן – ברור לכולם שאם נתניהו נכנס ראשון לרוטציה וגרם לפירוק כחול-לבן, הרי שהוא המנצח המובהק ביותר בבחירות האלו.

הרב מאיר טורנהיים חוזה הבחירות בנימין נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד