י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
ר' אהרן ור' זישא

מעניין: המשפיעים שדומים השתדכו ביניהם

שידוך מעניין נסגר הלילה בעולם המשפיעים: המשפיע הרה"צ רבי אהרן טויסיג אירס את בן זקוניו עם בתו של המשפיע הרה"צ רבי זושא הורוביץ רב קהילות החסידים באלעד | 'בחדרי חרדים' על הקשר החם והדמיון בתווי הפנים בין שני גדולי המשפיעים

מעניין: המשפיעים שדומים השתדכו ביניהם
אירוסי בן הגר"א טויסיג עם בת הגר"ז הורביץ צילום: באדיבות המצלם

שמחה גדולה בעולם המשפיעים: בליל שישי נחגגה שמחת הווארט לבן הזקונים של המשפיע הרה"צ ר' אהרן טויסיג הבחור גבריאל יוסף מבחירי ישיבת ויז'ניץ ברכפלד עם בתו של המשפיע הרה"צ רבי ישראל זושא הורוביץ, רב ואב"ד קהילות החסידים באלעד.

השמחה נערכה במתכונת מצומצמת במרפסת ביתו של הגאון רבי זושא הורוביץ באלעד בהשתתפות בני המשפחה בלבד.

בעולם המשפיעים שפרח בעשר שנים האחרונות במגזר החסידי, השידוך הוא מעניין, מדובר בקשר של הרבה שנים בין המחותנים, הם ידידים מאוד קרובים שניהם מגדולי המשפיעים החסידיים בדורנו.

אחד החסידים מבני המשפחה מסביר בשיחה עם 'בחדרי חרדים', "חוץ מזה שהם מאוד דומים אחד לשני, הם נפגשים תדיר באירועים ובדרשות בארץ ובעולם, שניהם נקראים להשפיע ולחזק לבבות. שניהם ידועים כאנשים חמים מאוד שמשפיעים אור ולבביות סביבם, שניהם מדברים בהמון חמימות ובהתלהבות והרבה פעמים אנשים טועים ביניהם כי כאמור הם דומים במראה באופי ובצורת הדיבור". 

אבי הכלה הגר"ז הורביץ הוא משפיע שמשלב את חב"ד עם העולם הכלל חסידי, שדברי תורתו קובצו בספר 'נועם שיח', הרה"צ רבי אהרן טויסיג נחשב למשפיע גדול, הוא משמש כמשגיח בישיבת אלכסנדר והוא מפורסם בשיחתו בליל ט' באב המשודרת מבית המדרש הגדול בקרית ויז'ניץ בבני ברק לכל העולם, הוא חיבר את הספר 'קדושת העיניים'. 

צפו בתיעוד מהשמחה:

 

הרהצ אהרן טויסיג שידוך המשפיעים רבי זושא הורביץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד