י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
אחרי שהחלים מהקורונה

הנגיד הנודע בישר במייל: "חזרתי לחיים ואני שולח דברי תורה"

מער"ח ניסן ועד ער"ח סיון, לא שלח הנגיד צביקה רייזמן את המייל החודשי שלו בדברי תורה והלכה, אמש הוא שב לשלוח לאחר שהחלים מהקורונה וגולל את אשר אירע לו: "הובהלתי לבית הרפואה, לאחר ימי חולשה, ועל פי החלטת הרופאים, הוחלט להרדים ולהנשים אותי"

הנגיד הנודע בישר במייל: "חזרתי לחיים ואני שולח דברי תורה"
ר' צבי רייזמן צילום: באדיבות המצלם

הנגיד הגדול הרב צבי (צביקה) רייזמן, מחבר הספר 'רץ כצבי', שהיה במצב קשה מאוד לאחר שחלה בנגיף הקורונה, החלים בחסדי שמים לאחר שהיה מורדם ומונשם בבית החולים. 

מידי חודש בחודש, מזה שנים רבות הוא שולח מיילים בתפוצה רבה, הכוללים רעיונות תורניים והלכתיים, אולם במשך למעלה מחודשיים מאז נפל למשכב והיה בין חיים למוות, הוא לא שלח את המייל התורני, אתמול הוא שב לשלוח כבראשונה וגולל את שאירע לו.

תחת הכותרת מָה אָשִׁיב לַה' כָּל תַּגְמוּלוֹהִי עָלָי, כּוֹס יְשׁוּעוֹת אֶשָּׂא וּבְשֵׁם ה' אֶקְרָא, מגולל הרב רייזמן את אשר אירע.

"יכלה הזמן ולא יכיל הרעיון, שפתי יביעו תהלה ולבי שיר וזמרה, אשר לא אוכל לאביעם, ובוודאי להעלותם על גבי הכתב. השיר והשבח לחי העולמים, שהחייני וקיימני מגיא צלמות, החזירני להתהלך בארצות החיים לשוב לחיק משפחתי האהובה וידידי היקרים, והגיעני לחזור ולשלוח דברי תורה לאחי ורעי, ידידי ורעי, כמנהגי מידי חודש בחודשו בשנים האחרונות".

כאן מגולל הרב רייזמן את אשר אירע לו מערב ראש חודש ניסן, "סמוך לראש חודש ניסן הובהלתי לבית הרפואה בלוס אנג'לס, לאחר ימי חולשה, ועל פי החלטת הרופאים ובשל מצבי, הוחלט להרדים ולהנשים אותי למשך כשלושה שבועות ומחצה".

"סמוך לראש חודש אייר זכיתי ונתקיימה בי סגולת חודש אייר - אני ה' רופאך - ובחסדי השי"ת ורחמיו המרובים, שבתי להכרה".

"ערב ראש חודש סיון בימים של התאוששות וחזרה לשגרה, ערב החודש שניתנה בו תורה, המסמל את השלימות מכוחה של האחדות, תודתי והוקרתי מעומק הלב, ראשית כל, לאשתי ולבני משפחתי האהובים הדואגים לי ללא לאות, ולא חוסכים מעצמם כל טרחה ומאמץ בטיפול ובכל דבר נצרך. וכמו כן לאלפי ידידי ומוקירי בכל רחבי העולם, שלא מפסיקים מהרגע ששמעו על מחלתי ועד לרגע זה, ללמוד וללמד, להתפלל בזעקה ולהוזיל דמעות, לזכותי ולרפואתי".

את המייל הוא מסיים, "שומע תפילות שמע תפילתם וישיב לכולם כפליים תושיה להתברך בכל מילי דמיטב בבריאות ושמחה, צביקה".

בנוסף שלח קובץ הלכתי מספריו 'רץ כצבי' העוסק בנושא זמן הדלקת נרות ביום טוב. 

צבי רייזמן לוס אנג'לס קורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד