ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
ר' שימען הגיע לבני ברק

תיעוד וידאו: 10 דקות של אש עם רבי מיילך בידרמן

במעמד ההדלקה של המשפיע הרה"צ רבי אלימלך בידרמן בבני ברק עלתה האבוקה, לאחר עריכה מקצועית, 'בחדרי חרדים' מגיש 10 דקות של אש במחיצת המשפיע הכי מפורסם בעולם • צפו 

תיעוד וידאו: 10 דקות של אש עם רבי מיילך בידרמן
הדלקה של רבי מיילך בבני ברק צילום: שוקי לרר

לפני שבוע וקצת בליל ל"ג בעומר קיימה עיריית בני ברק במיזם ייחודי, מעמד הדלקה היסטורי ובלעדי בעיר לכבוד התנא האלוקי רשב"י, בראשות הרה"צ רבי אלימלך בידרמן, כשעל הרגש, השמחה והריקודים הופקדה מקהלת 'יחד' בניצוחו של שרוליק ויצמן, עם הזמר חיים פולק, כשעל הקלידים מאיר קליין ועל הקלרינט שרוליק ינקוביץ.

המעמד שהתנהל ע"פ הנחיות משרד הבריאות הקפדניות, שודר קולית באמצעות משאיות השמחה וקווי התוכן לרבבות תושבי העיר ואף מחוצה לה לרחבי הארץ והעולם, כשבנוסף בהשקעה מיוחדת של מח' תרבות ומח' קהילות וצעירים, הפיקה העירייה סינגל מיוחד לקראת המעמד "כדאי הוא רבי שמעון" בהגשת יענקי דסקל ומקהלת 'יחד' בעיבודו של יהודה גלילי, לחנו של י.מ. פרידברג.

לאחר השידור הקולי, כעת נחשף תיעוד וידאו ראשוני ומרגש באורך כ-10 דקות מהמעמד המרטיט, אשר הותיר רושם עז על המשתתפים והשומעים, וכפי שהעיד ר' מיילך בעיצומו של המעמד ש"ר' שימען הגיע לבני ברק ונמצא כאן איתנו בהדלקה".

התיעוד מורכב מקטעי וידאו ממשך ההדלקה, מרגעי ההכנה להדלקה כשרבי מיילך מרגש את הציבור בדמעות שליש על עיצומם ועוצמתם של הרגעים הנעלים כשכל העת המקהלה מלווה בשירי רגש כבירים אשר יסודם בהררי קודש, ולאחמ"כ בסדרת שירי מירון ועד לסיום ההרקדה העוצמתית בשירת "האט געפוילט אלעס גוטס".

צפו והתחברו לרגעי הרוממות ההיסטוריים בלב עיר התורה >>>

רבי אלימלך בידרמן הדלקה ל"ג בעומר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד