ט' אדר ב' התשפ"ד
19.03.2024
אהבת חינם

הזמר החילוני הזיל דמעות בגלל הבני-ברקים • צפו

בראיון מיוחד שהעניק הזמר אביב גפן לדנה וייס בחדשות סוף השבוע, הוא חשף בפניה כי לאחר שהקדיש שיר במהלך הופעה טלוויזיונית בימי הקורונה לתושבי בני ברק, פנו אליו מאות מתושבי העיר והודו לו בהתרגשות • צפו בגפן מתרגש ופורץ בבכי

הזמר החילוני הזיל דמעות בגלל הבני-ברקים • צפו
אביב גפן בהופעה צילום: Moshe Shai/FLASH90

אביב גפן נחשב לאחד הגדולים בזמר הישראלי, כשחלק מיצירותיו הפכו לקאנון ברפרטואר היצירה הישראלית. מבחינה פוליטית נחשב גפן לאיש שמאל, כאשר בצעירותו סרב להתגייס לצה"ל מטעמי מצפון ועורר זעם רב בקרב חלקים רבים בעם.

גפן אף תמך בהסכמי אוסלו והיה מהאחרונים שראו את ראש הממשלה לשעבר יצחק רבין ז"ל, טרם הירצחו ב'כיכר מלכי ישראל' בתל אביב.

אך נדמה שעם התבגרותו גפן עובר תהליך של התמתנות ומצעיר קיצוני ופרוע - הוא הפך אט אט לאיש פרגמטי יותר וקיצוני פחות. בעקבות כך, גם יחסו לחרדים השתנה מקצה לקצה.

במהלך הופעה נטולת קהל שעברה בשידור חי בערוץ 12 לפני מספר שבועות, הקדיש גפן את אחד משריו, שמדבר על קיטוב ושנאה, לתושבי בני-ברק שהיו אז תחת מצור עקב נגיף הקורונה. גפן ביקש מהציבור הישראלי להבין אותם ולא לשנוא או להאשים אותם ואף חשף כי הוא נוהג לבקר רבות בעיר התורה.

דבריו עוררו התרגשות גדולה בקרב חרדים רבים, שמצאו אוזן קשבת ומבינה מעבר למתרס, וברשת הטוויטר החל שיח נרגש בנושא.

גפן העניק ראיון מיוחד לפרשנית חדשות 12, דנה וייס, שעסק במאבק שמוביל גפן עבור עובדי הבמה הפשוטים שנפגעו כלכלית בצל התפרצות הנגיף.

במהלך הראיון שישודר ב'חדשות סוף השבוע', הוא התייחס לשיר שהקדיש לתושבי בני ברק וסיפר את שהתרחש מאחורי הקלעים של אותו אירוע יוצא דופן במהלך משבר הקורונה.

"ירדתי מהבמה ולפתע ראיתי 420 הודעות חדשות" אמר גפן לוייס. הוא סיפר לה כי מישהו פרסם את מספר הטלפון שלו בבני ברק ואלו מיהרו לשגר לו הודעות נרגשות שגרמו לו לפרוץ בבכי. 

אביב גפן דנה וייס קורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 39 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }} | {{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }} | {{ reply.date_parsed }}
טען עוד