ח' ניסן התשפ"ד
16.04.2024
שוב מעורר סערה

טראמפ הגיע לביקור רשמי וסירב לחבוש מסיכה: "לא רציתי לתת לתקשורת את התענוג"

נשיא ארצות הברית שוב מעורר סערה שלילית: טראמפ ביקר במפעל המכוניות פורד, שבתקופת משבר הקורונה הוסב למפעל לייצור מכונות הנשמה, אך סירב לחבוש מסיכה כפי ההנחיות ועורר סערה

טראמפ הגיע לביקור רשמי וסירב לחבוש מסיכה: "לא רציתי לתת לתקשורת את התענוג"
דונלד טראמפ צילום: יח"צ

נשיא ארה"ב הגיע לביקור בחברת המכוניות פורד, שלאחרונה, בעקבות משבר הקורונה, הסבה את חלק מפסי הייצור שלה לייצור מכונות הנשמה.

הביקור עורר מחלוקת בכלי התקשורת וברשתות החברתיות בנמדינה, לאחר שהנשיא סירב לעטות מסיכה על פניו בניגוד להוראות הרשמיות המחייבות חבישת מסיכה בכל תחומי המפעל.

כשהנשיא נשאל ע"י העיתונאים מדוע הוא מסרב לפעול על פי ההנחיות - השיב: "הייתה לי אחת מקודם. חבשתי אותה מאחורה לא רציתי לתת לתקשורת את התענוג לראות אותי עם מסכה".

מפעל פורד שוכן במדינת מישיגן שבארה"ב וע"פ ההנחיות במדינה חלה חובת חבישת מסיכה. אך למרות ההנחיות, הנשיא בן ה-73 התעקש לא לחבוש אחת כזו.

ביל פורד, יו"ר החברה אמר: "למרות שנציגים מטעם החברה ביקשו מטראמפ לכבוש את המסכה - זה תלוי אך ורק בו". כשהנשיא נשאל על הסיבה בגינה אינו חובש מסכה, ענה, כי הוא חושש מאיך יצטלם השיב הנשיא טראמפ: "האמת, אני חושב שאני נראה הרבה יותר טוב עם מסכה".

עוד לפני הגעתו של הנשיא למקום עורר ביקורו סערה, לאחר שהתובעת הכללית של מישיגן אמרה כי אי עטית מסכה מהווה עבירה על החוק במדינה והוסיפה: "עם הנשיא טראמפ לא יעמוד בכללים - נאמר לו שהוא לא יוכל להגיע לביקור נוסף וביתר המפעלים במדינה". התובעת איימה כי אם המפעל לא יאכוף את ההנחיה הוא צפוי לשלם על כך.

בתגובה לדברי התובעת הגיב טראמפ כי "התובעת הכללית של משיגן לא עושה כלום, רק מאיימת באגרסיביות. העובדה שהייתי בלי מסיכה היא כי בדקתי מפעל בו היו מאווררים".

עוד הגיב טראמפ על דברי התובעת: "התובעת של מישיגן, דנה נסל, לא צריכה להוציא את כעסה וטיפשותה על פורד. פורד עלולים לכעוס ולהעביר את המפעל שלהם למקום אחר – כמו עסקים רבים והרבה חברות שעזבו עד שבאתי והבאתי עסקים חדשים למישיגן – ומקומות תעסוקה".



קורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד