י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
במרכז בני ברק

לאור יום: עשרות אלפי שקלים נשדדו מאברך

אירוע חמור בבני ברק: אברך שרכב על אופניו, נשדד לאור יום ולעיני העוברים ושבים על ידי רוכב אופנוע שנמלט במהירות מהמקום • בשקית שנשדדה היו עשרות אלפי שקלים וצ'קים • האברך הנסער ל'בחדרי': "כנראה שלא מדובר בשוד מתוכנן": • עד ראייה: "בהתחלה חשבתי שמדובר במשחק"

לאור יום: עשרות אלפי שקלים נשדדו מאברך
אופנוע צילום: unsplash

פרסום ראשון: שוד לאור היום במרכז העיר בני ברק - לפני זמן קצר (שישי), התרחש אירוע שוד ברחוב השלושה בבני ברק.

עפ"י הדיווח, אברך כבן 30, שרכב על אופניו החשמליים, נשדד בסכום של 34,000 שקלים יחד עם מספר צ'קים וכל זאת אל מול פני העוברים ושבים. השוד בוצע על ידי רוכב אופנוע שהצליח להימלט במהירות מהזירה עם השקית ובה הכסף והצ'קים.

האברך שנשדד התלווה לשוטרים לתחנת המשטרה לצורך הגשת תלונה, ומתנדבי 'השומרים' יחד עם גורמי המשטרה מנסים להתחקות אחר השודד.

עד ראיה שנכח במקום במזן אמת מספר ל'בחדרי': "האברך נסע על אופניים, כאשר לפתע הגיח רוכב אופנוע במהירות ותלש לו את השקית מהיד. משום מה השקית בה היה מונח הכסף הייתה שקופה, מה שהקל על השודד לבצע את המעשה. בהתחלה חשבתי שמדובר במשחק, כשהבנתי שמדובר בשוד זה היה מפחיד. ניסינו לעצור אותו אך הוא הצליח להימלט".

א', האברך שנשדד מאשר את פרטי האירוע בשיחה עם 'בחדרי חרדים' ומוסיף: "בשקית שנשדדה היו 34,000 שקלים במזומן וצ'קים נוספים ע"ס של 25,000 שקלים. אני לא נוהג להעביר סכומי כסף גדולים ולכן כנראה שלא מדובר בשוד מתוכנן".

האברך, שבאופן טבעי נסער מאוד לאחר האירוע, מספר לכתב 'בחדרי': "אני כעת בתחנת המשטרה בכדי להגיש תלונה. לקחו ממני את הפרטים, אך בעקבות הבהלה איני זוכר את התיאור המלא". לטענתו "עד שחייגתי למשטרה השודד הספיק להימלט מהמקום. במשטרה מקווים כעת להיעזר בצלמות האבטחה שפרוסים ברחובות הסמוכים בכדי להגיע במהירות אל החשוד ולהשיב לי את הכסף".

שוד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד