י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
לאחר ששיגר איום

גנץ מגיב לחמינאי: "נדע להיערך לכל האיומים"

לאחר שהמנהיג העליון של איראן, חמינאי, איים על ישראל ואמר "ישראל היא גידול סרטני במזרח התיכון. המשטר הציוני לא ישרוד - והוא יושמד". שר הביטחון החדש בני גנץ מגיב: "דברי הרהב של אויבנו מעידים על חולשה"

גנץ  מגיב לחמינאי: "נדע להיערך לכל האיומים"
בני גנץ בהצהרה צילום: צילומסך

המנהיג העליון של איראן,  האייתוללה עלי חמינאי איים ביום שישי על ישראל ואמר כי "ישראל היא גידול סרטני במזרח התיכון. המשטר הציוני לא ישרוד - והוא יושמד". בתגובה צייץ ראש הממשלה החליפי ושר הביטחון, בני גנץ, כי ישראל ערוכה לכל האיומים, וכי אין לבחון אותה.

"הצהרתו של חמינאי שישראל היא 'גידול סרטני', ממחישה זאת יותר מכל. כמי שמכיר את הסוגייה האיראנית היטב, וכמי שהכין את יכולות צה"ל בנושא, אני לא מציע לאיש לבחון אותנו. מניסיוני, דברי הרהב של אויבנו מעידים על חולשה. בכל מקרה, אנחנו נדע להיערך לכל האיומים, ובכל האמצעים".

את דבריו אמר המנהיג העליון של איראן המשיך במתקפה על ישראל בנאומו ב"יום קודס" האירני - המצוין ביום שישי האחרון של חודש רמדאן בכל שנה. חמינאי אמר כי "המאבק לשחרור פלסטין הוא חובה והוא ג'יהאד איסלאמי", הצהיר חמינאי.

גנץ כתב בטורו השבועי בטוויטר כי "עם כניסתי לתפקיד שוחחתי עם משפחות השבויים והנעדרים, הבטחתי להן שאפעל על פי הצו המוסרי הלאומי והאישי להחזיר את הבנים הביתה. החלטתי למנות את האלוף במיל׳ אמיר אשל, מפקד חיל האוויר וראש אגף התכנון לשעבר, לתפקיד מנכ"ל משרד הביטחון. זאת לאחר שהאלוף במיל' אודי אדם, המנכ"ל הנוכחי, הודיע לי על רצונו לסיים את כהונתו לאחר 4 שנים כמנכ"ל ועשרות שנים של עשייה עבור מדינת ישראל".

עוד כתב "נפגשתי גם עם ראש השב"כ, הרמטכ"ל כוכבי, פורום המטה הכללי ופורום ראשי האגפים במשרד הביטחון. את רובם אני מכיר עוד משירותי הצבאי. וכמי שמכיר אותם - יש לכם על מי לסמוך".

איראן עלי חמינאי בני גנץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד