י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
"אמריקה זקוקה לתפילות"

טראמפ דורש לפתוח את בתי הכנסת ומאיים • צפו

הנשיא טראמפ דורש ממושלי המדינות לפתוח במיידי את בתי הכנסת, הכנסיות והמסגדים שלדבריו "נותנים שירות חיוני לכולם" • הנשיא מאיים על המושלים כי אם לא ינהגו כך, יעקוף אותם

טראמפ דורש לפתוח את בתי הכנסת ומאיים • צפו
טראמפ בהצגת תכנית המאה צילום: הבית הלבן

נשיא ארה"ב דונלד טראמפ, אמר ביום שישי בחדר התדרוכים של הבית הלבן, כי כנסיות, בתי כנסת ומסגדים, נותנים שירות חיוני לכולם, ולכן יש לפתוח אותם במיידי.

טראמפ הזהיר את המושלים במדינות בהן הם מסרבים לפתוח את מקומות התפילה, כי הוא יעקוף אותם, אך לא פירט כיצד יעשה זאת. "אמריקה זקוקה ליותר תפילות, ולא לפחות תפילות" אמר.

טראמפ אמר כי הוא יודע שמנהיגים, רבנים, אימאמים, ועוד מנהיגי דתות שונות בבתי התפילות לכל הדתות והאמונות אוהבים את המתפללים שלהם. "הם לא יעשו כלום שיפגע במתפללים, ולא באנשים אחרים במקומות אחרים. אני סומך עליהם, ואני דורש לפתוח את מקומות התפילה, עוד השבוע אני דורש."

טראמפ תקף מושלים ממדינות שונות כי "מקומות שונים הם אישרו לפתוח, אך דווקא בתי תפילה לכל הדתות שגורמים למיליונים להיות מאוחדים, דווקא אותם השאירו סגורים."

"המושלים יכולים להתקשר אלי, הם יכולים להתלונן, אבל זה לא יעזור להם כל כך. מיליונים באמריקה צריכים את מקומות התפילה, זה חלק ניכר מחייהם, ולכן המושלים חייבים לאשר את פתיחת המקומות הללו במיידי."

דונלד טראמפ ארצות הברית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד