י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
דווקא מצד החרדים

יענקי פרבר זועם על ההשתלחות הקשה בשרה עומר ינקלביץ'

יענקי פרבר זועם על ההשתלחות החרדית חסרת הרסן נגד השרה החרדית החדשה של כחול לבן, עומר ינקלביץ' • "למה אנחנו כחברה פתאום מפסיקים להיות רגישים ללשון הרע ורכילות איומה נגד חברת הכנסת?"

יענקי פרבר זועם על ההשתלחות הקשה בשרה עומר ינקלביץ'
אילוסטרציה צילום: unsplash

בימים האחרונים מותקפת חברת הכנסת והשרה החדשה, עומר ינקלביץ' מ'כחול לבן', מצד כל מי שלא אוהב לראות ח"כית חרדית מתפקדת בתור שרה, גם בתור ח"כית זוטרה לא פרגנו לה, אך זוהי דרכו של עולם.

הדבר שהכי מכעיס אותי כצופה מן הצד, הם העלבונות שעומר ינקלביץ' סופגת דווקא מהחברה החרדית בשלל הרשתות החברתיות. הרי אנחנו החרדים מסוככים באופן קבוע על משפחות של פושעים, של עבריינים, ושל כאלה שפגעו בצורה קשה בקטינים ובקטינות, אנחנו כותבים באופן קבוע (ובצדק רב) כי אסור לפרסם שמות ופרטים שיסגירו את המשפחה כי "מה המשפחה אשמה שיש להם אבא פושע".

 כותב השורות - יענקי פרבר

וזה דבר נכון, אנחנו כחברה חייבים להגן על משפחתו המורחבת של כל עבריין או פושע, גם אם הפושע עשה דברים איומים לאחרים, אנחנו חייבים וגם עושים כך בעוצמה.

לפיכך, אם אנחנו לא מפרסמים פרטים על הרבה פושעים ועבריינים חרדים כדי לא לפגוע במשפחתו החרדית של אותו פושע, אזי מדוע מותר לשפוך את דמם של בני משפחת ינקלביץ'? למה אנחנו כחברה פתאום מפסיקים להיות רגישים ללשון הרע ורכילות איומה נגד חברת הכנסת?

לגבי השמועות והרכילות: לא מעניינות אותי רכילויות זולות על אף אדם, על אף שלדעתי הרכילויות עליה אינן נכונות לשון המעטה, אך אם אנחנו כחברה עוטפים עם הגנה חזקה משפחות של פושעים ועבריינים חרדים, כי בצדק רב אסור לפגוע במשפחת העבריין, אז בוודאי אסור לנו כחברה לקחת חלק בשפיכת דמה של חברת כנסת ולא משנה אם היא חרדית או לא. זהו פשע לא פחות חמור מכל הלבנת פנים של כל אדם.

עומר ינקלביץ מפלגת כחול לבן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 37 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד