ח' ניסן התשפ"ד
16.04.2024
לאחר הקפסולות

הישיבה הראשונה שהצליחה לאחד את כל התלמידים • צפו

'בחדרי חרדים' עם תיעוד מישיבת 'כנסת יצחק קרית-ספר' שם למדו בקפסולות, ולקראת שבת איחדו את כל התלמידים. במהלך כל הימים שמעו הבחורים שיעורים כלליים דרך הרמקולים וקובץ מפרשים אישי חולק לכל תלמיד

הישיבה הראשונה שהצליחה לאחד את כל התלמידים • צפו
תלמידי כנסת יצחק קרית ספר חזרו לישיבה צילום: באדיבות המצלם

בערב שבת האחרונה התאחדו מאות תלמידי ישיבת 'כנסת יצחק קרית ספר' שהיו עד כה ב- 13 קפסולות נפרדות.

בצאת השבת, מיד אחר ההבדלה, רקדו הבחורים לכבוד התאחדותם ושובם להיכל הישיבה לקראת יום קבלת התורה. בכך משלימה הישיבה את חזרתם של כ-400 מבני הישיבה להיכל הישיבה בטרם חג השבועות, כאשר כלל בני הישיבה חזרו לישיבה בלימוד סדרי הישיבה הרגילים.

במהלך שהות בני הישיבה בקפסולות - שהתרכזו בתשע הקומות בבניין הפנימייה ובמוסדות נוספים במודיעין עילית, למדו הבחורים את סדרי הישיבה הרגילים במסכת פסחים, כאשר כל אחד מבני הישיבה קיבל 'קובץ מפרשים' אישי.

את השיעורים כלליים מראשי הישיבה שמעו התלמידים דרך הרמקולים המותקנים בבנייני הישיבה.

בחורי הישיבה בריקוד במוצאי שבת

בישיבה נערכים לאירוע גדול לרגל הוצאת שני כרכים של 'חבורות' מבני הישיבה, האחד כולל למעלה מ-800 חבורות שנכתבו בסוף זמן חורף על מסכת יבמות, והשני כולל 'חבורות' על מסכת פסחים שנכתבו בעת שהותם ב'קפסולות'.

כאמור, כבר ביום שישי לפני כשבועיים, עת קיבלה הישיבה אישור עקרוני מוועד הישיבות, החלו להתאגד הקפסולות הראשונות, בטרם הגעתם, נדרשו התלמידים לשלוח הצהרת בריאות, וכן צ'ק כפיקדון וערבות לקיום התנאים, אשר כמובן לא הגיעו לידי מימוש.

צפו בתיעוד 

ישיבת כנסת יצחק קרית ספר קפסולות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד