י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

למתנות האלו לא צריך פתק החלפה

חג השבועות בפתח, סניפי רשת המשביר לצרכן נפתחו ברחבי הארץ, חוזרים לארח ולהתארח, וגם לקנות לבני המשפחה מתנה חגיגית לחג השבועות

למתנות האלו לא צריך פתק החלפה
מתנות במשביר לצרכן צילום: יח"צ

כולנו רוצים לבחור מתנות שישמחו וירגשו את מי שיקבל אותם, אין ספק, שחיוך רחב ואור בעיניים מעניק תחושה אמיתית של שמחת הנותן, אז באמת בוחרים מתנה שתרגש את בני המשפחה, או החברים הקרובים?

הכירו את מקבלי המתנה – אתם מכירים הכי טוב את בני המשפחה, תחשבו מה הדבר שהם הכי אוהבים, אם מדובר באישה שאוהבת לבלות במטבח, היכנסו למחלקת כלי הבית שם תמצאו שפע של רעיונות, גאג'ט חדשני, או מכשיר נינג'ה במבצע חלום של כל חובבי המטבח.. הכרה של סגנון המקבל  והמתנות המועדפות עליהם בהחלט יוכל לסייע לכם בבחירת המתנה.

מארזים  –  מארזים חינניים שמלאים בהפתעות תמיד יכוונו למטרה, ומחביאים הפתעות בתוכם, חפשו מארזים במחלקת הקוסמטיקה, אי אפשר לטעות כשמדובר במותגים בינלאומיים כמו אסתי לאודר, ג'ו מלון ועוד...

מחלקת הספורט – תוכלו לפנק את חובבי הספורט למיניהם או לדרבן את אלה שמתעצלים , בגדי ספורט לצד תיק ספורט ואביזרים הם מתנה מושלמת לקראת הקיץ .

מחלקת ילדים אוקיידי – מותג האופנה הצרפתי האיכותי חלום של כל הורה בישראל, אם את סבתא, דודה, חברה, אמא, גשי למלחקה ותפנקי , הקולקצייה החדשה מחכה לך על המדפים.

מצעים ומפות לבית – אין מארחת שלא תשמח להתחדש במצעים חדשים לחג. ממצעי סאטן ועד כותנה, מכריות נוי ועד שמיכות קיץ מהקולקצייה החדשה.

אל תשכחי לקנות גם מתנה לעצמך, כי אם אין אני לי מי לי

המשביר לצרכן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד