ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024

שגרה חדשה עם שמחות מרגשות באולמי בית ישראל

השילוב המושלם של המיקום המרכזי והנגיש, הסטייל המוקפד, המפרט העשיר, תפריט הגורמה בכשרות מהודרת, השירות האישי הייחודי עד אחרוני הפרטים, והאוירה המושלמת- הם אלו שהופכים את אולמי 'בית ישראל' למתחם האירועים הנחשק והאטרקטיבי של הציבור החרדי ושל קהל לקוחות נאמן ומרוצה שחוזר פעם אחר פעם

שגרה חדשה עם שמחות מרגשות באולמי בית ישראל
אולם בית ישראל צילום: יח"צ

מה יותר משמח וממלא אנרגיה מלחזור לשגרה עם שמחות חדשות ומרגשות? אולמי בית ישראל מזמין אתכם להיערך לשמחות הקיץ ולשריין תאריכים לשמחות שלכם בחודשים הקרובים כדי שתוכלו ליהנות גם אתם מאירוע יוקרתי, עשיר ומרגש על פי ההנחיות החדשות מבלי להתפשר על הרמה הגבוהה ביותר באולם המוכר והוותיק.

אולמי בית ישראל- מתחם אולמות היוקרה במרכז ירושלים מציע קונספט מיוחד של אירועי בוטיק באווירה אישית התואמים את המצב החדש, בסטייל עשיר ויוקרתי ובשירות וי אי פי לכל אורח.

במתחם האולמות היוקרתי תהנו ממגוון אולמות באופציות וגדלים שונות- בהתאמה לכל סוגי השמחות והאירועים. ל'בית ישראל' רמה קולינרית יוצאת דופן כאשר השף הנודע משה קצ'וקי יחד עם ר' משה גולדיס, המנהל הקולינרי המיתולוגי של "בית ישראל" משלימים ליצירה מיוחדת של אירוח גורמה ברמה בינלאומית ובכשרות המהודרת של בד"ץ העדה החרדית.

השילוב המושלם של המיקום המרכזי והנגיש, הסטייל המוקפד, המפרט העשיר, תפריט הגורמה בכשרות מהודרת, השירות האישי הייחודי עד אחרוני הפרטים, והאוירה המושלמת- הם אלו שהופכים את אולמי 'בית ישראל' למתחם האירועים הנחשק והאטרקטיבי של הציבור החרדי ושל קהל לקוחות נאמן ומרוצה שחוזר פעם אחר פעם.

אצלנו תהנו מאירוע יוקרתי ומוקפד עד אחרון הפרטים ושמחה בלתי נשכחת, אז מהרו לשריין תאריך לאירוע מושלם!

בית ישראל חזרה לשגרה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד