י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
במהלך הדיון הראשון

פרקליט נתניהו חשף: עד המדינה זומן לאחרונה ללהב 433

בין הציטוטים שפורסמו היום מתוך הדיון הראשון במשפטו של נתניהו, היתה עובדה מעניינת שחשף פרקליטו שסיפר כי לפני כחודשיים זומן עד המדינה בתיק 4000 למתן עדות, זאת לאחר הגשת כתב האישום, דבר חריג ביותר

פרקליט נתניהו חשף: עד המדינה זומן לאחרונה ללהב 433
שלמה פילבר/בנימין נתניהו צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

עד המדינה בתיק 4000, שלמה פילבר, זומן בחודש שעבר למתן עדות, לכאורה, במשרדי להב 433 – כך חשף היום עו"ד מיכה פטמן, אחד מפרקליטיו של ראש הממשלה בדיון הראשון שנערך היום בביהמ"ש המחוזי בירושלים.

הזמנתו של פילבר לחקירה נחשבת לחריגה ביותר, אחרי שהאישומים נגד נתניהו כבר הוגשו.

בתגובה לחשיפת הדברים, אמר הערב פרקליטו של פילבר, עו"ד יובל נחמני ל'ערוץ 12' כי מומו פילבר הגיע למשרדי החקירה שלא לצרכי מתן עדות - אלא כדי להבהיר מדוע ערך תרשומת שנמצאה ונכתבה בכתב ידו - כזו הקשורה לתיק 4000. עו"ד נחמני הבהיר כי ביקשו מפילבר להגיע גם כדי לוודא שאכן מדובר בכתב שלו ובפתק שכתב.

על פי דיווחו של כתב המשפט אביעד גליקמן ב'ערוץ 13', הראיה החדשה בתיק 4000 הינה רישומים פנימיים של שלמה פילבר בזמן אמת שמאשרים כי נתניהו ביקש ממנו לפעול לטובת בזק ושאול אלוביץ.

הדיווח הזה שהתגלה רק לאחר שעו"ד פטמן דיבר עליו היום, רק חיזקה את הביקורת שהשמיעו ומשמיעים בכירים בליכוד כלפי מערכת המשפט והאמון בה.

בתגובה לגילוי של עו"ד פטמן, צייץ יונתן אוריך, דוברו של נתניהו במילים ספורות בלבד: "עוד הרבה הפתעות בקרוב".

בתוך כך, יו"ר הכנסת החדש ח"כ יריב לוין התראיין הערב ב'ערוץ 12' ותקף בחריפות: "אזרחי ישראל צריכים לדעת הכל", אמר לוין. "הגיע הזמן שתהיה שקיפות, שדברים יהיו על השולחן ולא יהיו מוסתרים בכספות ומסמכים שנעלמים. זה אינטרס בראש ובראשונה של מי שאומר שמערכת המשפט מתנהלת בצורה תקינה כדי להוכיח שאכן כך".

עוד אמר, "הוצאתי בבוקר הודעת תמיכה בראש הממשלה. זו הדרך הנכונה שבה בחרתי. זה דבר שאסור שיקרה בחברה דמוקרטית, משפט של "פייק", תיקים על דברים שלא היו".

משפטו של בנימין נתניהו שלמה פילבר עד מדינה עו"ד מיכה פטמן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד