י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
משתלח ללא בושה

ראש הממשלה המורשע על נתניהו: "ראש כנופיה של פשע מאורגן"

ללא בושה: העבריין המורשע אהוד אולמרט התייצב הערב באולפן טלוויזיה ותקף בחריפות את ראש הממשלה המכהן בנימין נתניהו: "ראש הממשלה עמד בפני הציבור כראש כנופיה של פשע מאורגן" אולמרט התייחס גם לאישומים שהיו נגדו ואמר כי "במקרה שלי הם טעו טעות חמורה"

ראש הממשלה המורשע על נתניהו: "ראש כנופיה של פשע מאורגן"
אולמרט ונתניהו בימים יפים יותר צילום: שוקי לרר

אדם כזה לא היה ראוי להראות ביום כזה את פניו, אך בכל זאת העיז ראש הממשלה לשעבר העבריין המורשע בשוחד מרמה והפרת אמונים, להתייצב הערב באולפן טלוויזיה ולתקוף את ראש הממשלה בנימין נתניהו שעומדת לו חזקת החפות, ולעת הזאת הוא מוגדר כחף מפשע. ולא זו בלבד אולמרט התבטא בחריפות על יריבו הפוליטי שגרם לו אולי להתפטר עוד לפני הרשעתו.

בראיון שהעניק הערב אולמרט ל'ערוץ 13', הוא השתלח בבוטות ואמר כי "ראש הממשלה עמד בפני הציבור כראש כנופיה של פשע מאורגן, הוא מאיים על השופטים, הוא מאיים על המשטרה, הוא מפטר מפכ"ל, הוא שולח אנשים לאיים על היועמ"ש. אדם חזק, הגון ומוסרי שבטוח בצדקתו לא קורא למפכ"ל המשטרה רמאי ופושע, לא מסית נגד פרקליט המדינה ומאיים על בתי המשפט. מי שנוהג כך זה לא אדם חזק אלא עבריין שמנסה להימלט מאימת הדין. הוא לא מתנהג היום בצורה אחרת ממה שהוא התנהג בשנתיים האחרונות".

ראש הממשלה לשעבר התייחס להאשמות שהיו נגדו שהובילו בסופו של משפט ארוך להרשעתו ואמר תחילה: "בהחלט. אני חושב שמערכת המשפט הגונה. היא לא פתורה מטעיות", אולם לדבריו, "במקרה שלי הם טעו טעות חמורה, וביצעו הנחות בלתי מתקבלות על הדעת לגבי ראש הממשלה נתניהו ובראשונה בפרשת הצוללות. במדינת ישראל ישנם שני אנשים שקנו צוללות מגרמניה אחד זה נתניהו והשני זה אני. אני יודע בדיוק במה זה כרוך. מבלי שום צורך לגעת פרט נוסף ממה שפורסם, מה שאנחנו יודעים עכשיו מספיק כדי להעמיד את רה"מ לדין על מרמה והפרת אמונים בנושא שנוגע לקיום המהותי של מדינת ישראל בהקשר לפרשה זו".

אולמרט התייחס בראיון להתקפות של נתניהו על רשויות החוק ואמר כי "הוא אמר על מפכ"ל משטרה, אחד מלוחמים הגדולים של שירות הביטחון, שהוא העביר מליונים ליועץ התקשורת שלו ותפר תיקים יחד עם הפרקליטות".

המראיינת שאלה את אולמרט: באם נתניהו יורשע וישב בכלא על שוחד, מה יהיה הבדל ביניהם, והלה השיב: "ההבדל בנינו הוא שאני ניסיתי לעשות שלום עם הפלסטינים וכמעט הצלחתי. כשהיה צריך להילחם באטום, אני דאגתי שיחוסל הכור הגרעיני שאיים על ישראל, הוא רק מדבר על זה. אני נלחמתי בחמאס והשתקתי את החיזבאללה למשך 14 שנה. דיברתי פחות ועשיתי יותר. הוא אומן ביצירת פאניקה, בהופעות תיאטרליות. אחרי שהמאפרת שמסיימת לצבוע לו את השיער, הוא מופיע בפוזה של שחקן תיאטרון".

בליכוד תקפו את אולמרט ומסרו בתגובה: "מגוחך לקבל הטפות מוסר מאסיר משוחרר שכל מה שעשה בחייו זה לוותר על הכותל".

 

אהוד אולמרט בנימין נתניהו משפטו של בנימין נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 13 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד