י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
יצא בנס בין השברים

ניצול התרסקות המטוס תיאר: שמעתי ילדים בוכים

באורח יוצא דופן, מבין הריסותיו של מטוס פקיסטני שהתרסק בתוך שכונת מגורים צפופה, יצאו בחיים שני נוסעים. אחד מהם משחזר את הרגעים שקדמו להתרסקות הקטלנית ותיאר כי ראה עשן ואש ושמע מבוגרים וילדים בוכים על מר גורלם הקרב ובא

ניצול התרסקות המטוס תיאר: שמעתי ילדים בוכים
התרסקות מטוס, אילוסטרציה צילום: רויטרס

שני ניצולים בלבד לאחר התרסקות המטוס של חברת פקיסטן איירליינס, 97 נהרגו מתוך 99 הנוסעים שהיו על סיפונה, ניצול אחד, מוחמד זובייר בן ה-24, סיפר על הצלתו מהתופת שהתרחשה בשל תקלת מנוע אפשרית.

מוחמד זובייר בן ה-24 סיפר בשבת כיצד שמע "ילדים בוכים" כשניסה לטפס בין שברי המטוס של חברת פקיסטן איירליינס שהתרסק לתוך שכונת מגורים.

זובייר הוא אחד משני הנוסעים היחידים ששרדו את ההתרסקות הקטלנית ביום שישי האחרון, כאשר הניצול הנוסף הוא זאפר מסוד, מנהל בנק מקומי.

כאשר טיסת PK 8303 מסוג איירבוס A320 מעיר לאורי לעיר קראצ'י החלה לרעוד באוויר, זובייר סיפר שהוא חשב שזו סתם סערה. לאחר מכן הודיע ​​הטייס לנוסעים כי הנחיתה יכולה להיות "בעייתית".

לפתע המטוס שאמור היה לנחות בשעה 14:30 החל להתנועע באוויר, רגעים אחר כך כשהתקרב לשדה התעופה הבינלאומי, הוא נעלם מהראד והתרסק המטוס בשכונת מגורים צפופה של קראצ'י.

"ראיתי כל כך הרבה עשן ואש. שמעתי אנשים בוכים, ילדים בוכים", תיאר זובייר. הניצול הצליח לזחול את דרכו החוצה מהריסות העשן ובסופו של דבר הובהל לבית חולים. הוא סבל מכוויות, אך נמצא במצב יציב.

כזכור, ביום שישי האחרון מטוס נוסעים של חברת 'פקיסטן איירליינס' התרסק בעיר קראצ'י. טייס המטוס מסוג איירבוס A320 הודיע למגדל הפיקוח כי הוא נתקל בבעיות טכניות. בתגובה מהמגדל נאמר לו כי שתי מקומות נחיתה זמינות, אך הוא העדיף להשתמש בנתיב הנחיתה הרגיל, ולא הספיק לנחות במקום.

התרסקות מטוס פקיסטן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד