י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
האם והאחות נהרגו

חצי שנה אחרי: בן ה-12 שוחרר מביה"ח לשיקום

איתי בן ציפורה שרבים בעם ישראל העתירו לרפואתו השלימה, שוחרר אתמול מבית החולים להמשך שיקום, לאחר שנפצע אנושות בתאונת דרכים קטלנית בה נהרגו אמו ואחותו הפעוטה, והיה בין חיים למוות

חצי שנה אחרי: בן ה-12 שוחרר מביה"ח לשיקום
תאונה קשה בצומת גבעת זאב צילום: תיעוד מבצעי מד"א

חצי שנה אחרי שנפצע קשה עם משפחתו בתאונת דרכים, איתי רימל בן ה-12 השתחרר אתמול (ראשון) מהמרכז הרפואי 'שערי צדק' להמשך השיקום.

איתי הגיע אחרי התאונה במצב אנוש והיה בסכנת חיים ממשית במשך ימים רבים. בזכות טיפול אינטנסיבי בחצי השנה האחרונה על ידי הצוותים הרפואיים והסיעודיים ממערך הטראומה והכירורגיה, טיפול נמרץ ילדים, נוירוכירורגיה ילדים, אורתופדיה, פיזיותרפיה וצוותים נוספים- מצבו השתפר והוא יצא מסכנת חיים.

בחודשים האחרונים המשיך השיפור במצבו וכאמור הוא השתחרר מבית החולים להמשך השיקום.

אביו של איתי, אפרים רימל שנפצע אף הוא קשה בתאונה אמר: "איתי שלנו היה במצב קריטי במשך ארבעה חודשים והיום הוא כבר מתחיל לתקשר ולהתקדם.התפילות של כולם הגיעו עד כיסא הכבוד והצליחו לחולל נס רפואי גדול כך מגדירים זאת הרופאים. תודה רבה לצוותים הרפואיים על הטיפול המסור ולכולם על החיזוקים והתפילות לרפואתו השלמה".

מנכ"ל שערי צדק, פרופ' עופר מרין סיפר: "אנחנו עומדים מרוגשים כולנו לראות את איתי ואת השיפור במצבו. אני גאה ברופאים ובאחיות שלנו שטיפלו במסירות גדולה באיתי וגם באפרים ואנו מאחלים לכל משפחת רימל בריאות רבה ובשורות טובות".
 
מנהל יחידת הטראומה, ד"ר אלון שוורץ הוסיף ואמר: "חצי שנה אחרי התאונה הקשה אנחנו כל כך שמחים לראות את איתי משתחרר במצב טוב. איתי ומשפחת רימל כולה הפכו לחלק ממשפחת שערי צדק ואנו נמשיך ללוות אותם בהמשך. בשם כל צוותי שערי צדק אנחנו מאחלים לאיתי, לאפרים ולכל המשפחה הרבה בריאות ושמחה".

התאונה המחרידה

בג' כסלו תש"פ התרחשה תאונה מחרידה בצומת גבעת זאב בסמוך למחנה עופר, רכבו של טארק כורד שעל פי החשד נסע במהירות גבוהה מאוד, התנגש ברכבם של בני משפחת רימל מהיישוב נווה צוף. אם המשפחה ציפי רימל בת ה-35 ובתה נועם רחל בת השלושה שבועות בסך הכל פונו מהזירה כשמצבו אנוש, ולרפואי בית החולים 'שערי צדק' לא נותר אלא לקבוע את מותן. אב המשפחה אפרים ובנו איתי בן ה-12 פונו במצב קשה לבית החולים.

האב התאושש כעבור חודש ושוחרר להמשך שיקום. הוא התייחס בעת שחרורו לתאונה ולאבדן הקשה של רעייתו ובתו ע"ה ואמר על הנהג הפוגע: "שום עונש שהוא יקבל לא יחזיר את הבריאות שלי ושל איתי ולא יחזיר לחיים את ציפי ונעם, גם אם יתנו לו 200 שנה בכלא".

עוד אמר כי "הסיפור שלנו הוא טריגר למודעות לנושא תאונות הדרכים. אני מקווה שחלק יזכרו את זה דרך הסיפור האישי שלנו, התרומה או המשפט אבל הרעיון המרכזי הוא שאנחנו במדינת ישראל נלחמים בהרבה חזיתות ואולי גם המקרה שלנו יהווה טריגר למודעות לנושא זהירות בדרכים".

כאמור, אתמול השתחרר בחסדי שמים איתי בן ה-12 להמשך שיקום בתקווה שיבריא וישוב לאיתנו כאחד האדם.

אפרים רימל איתי רימל ציפי ונועם רחל רימל שערי צדק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד