י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
"הבנת את זה, בני?"

יעלון: גנץ והחברים שלו מצטרפים למסדר השתקנים

שר הביטחון לשעבר בממשלת נתניהו בוגי יעלון תוקף את שותפו הבכיר עד לא מזמן בני גנץ על רקע מה שהוא מכנה "שתיקתו" אל מול משפט נתניהו. 

יעלון: גנץ והחברים שלו מצטרפים למסדר השתקנים
'מנהיגי 'כחול לבן צילום: גילי יערי, פלאש 90

שר הביטחון לשעבר וחבר הכנסת בוגי יעלון עלה הבוקר (שני) למתקפה בגל"צ על שותפו לשעבר למפלגה בני גנץ. יעלון תקף את גנץ על כך ששתק בנוגע לפתיחת משטו של ראש הממשלה נתניהו אתמול: "הוא, השרים והח"כים שלו מצטרפים למסדר השתקנים", כך בערוץ 12.

כזכור, יעלון וגנץ היו שותפים בסיעת כחול לבן יחד ובמערכות הבחירות האחרונות הם תקפו את נתניהו בחריפות על כך שעומד הנגדו שלושה כתבי אישום. יעלון תקף אותו שעכשיו, לאחר שנכנס לממשלה תחת בנימין נתניהו, הוא שותק. כזכור, יעלון עצמו היה שר הביטחון בממשלה תחת נתניהו.

יעלון תקף עוד, "שיסבירו כיצד מאחדים ומפייסים את החברה עם כל ההשתלחויות האלה". אמש, שעות לאחר נאומו של ראש הממשלה בבית המשפט בו תקף את מערכת אכיפת החוק, צייץ יעלון: "הבנת את זה, בני? או שעדיין לא?".

 יעלון המשיך לתקוף את גנץ והתייחס לחברי הליכוד שבאו לתמוך אמש בנתניהו. "מי שהגיע אתמול למשפט זה לא הליכודניקים - אלא אנשים שמאמינים שהמשטרה פושעת והיועמ"ש עבריין".

יעלון צייץ אמש בציוץ בו התייחס למשפט נתניהו שנפתח אתמול: "שוטרים, פרקליטים, שופטים, עתונאים ומשרתי ציבור: חשוב שתדעו ביום השחור הזה, כי אני, יחד עם רוב אזרחי ישראל, נגן בכל הכלים החוקיים שברשותנו עליכם ועל שלטון החוק והדמוקרטיה. ביום הזה, גם המובן מאליו צריך להיאמר: אין ולא יהיה אדם בישראל מעל לחוק, גם אם הוא יושב על כסא ראש הממשלה".

נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד