י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
לא כולל בעלי גרין קארד

בעקבות ההתפרצות הקשה: טראמפ אסר את כניסת הבאים מהמדינה

בעקבות ההתפרצות הקשה של מגיפת הקורונה בברזיל, הודיע הבית הלבן כי זרים ששהו בברזיל בשבועיים האחרונים לא יורשו להיכנס לארצות הברית

בעקבות ההתפרצות הקשה: טראמפ אסר את כניסת הבאים מהמדינה
נוסעים בתח"צ מתמגנים מהקורונה צילום: Yossi Zamir/Flash90

ארה"ב סוגרת את שעריה לבאים מברזיל, אמש הודיע הבית הלבן כי זרים ששהו בברזיל בשבועיים האחרונים לא יורשו להיכנס לארצות הברית, ההוראה מגיע לאחר שברזיל הפכה להיות זאת למוקד ההתפרצות הקורונה השני בעולם, מיד אחרי ארה"ב שניצבת במקום הראשון., כך דווח בישראל היום

דוברת הבית הלבן קיילי מקנאני אמרה כי המטרה היא להבטיח כי אזרחים זרים לא יביאו עימם הדבקות נוספות לתוך ארצות הברית, שעדיין נמצאת בגל תחלואה קשה עם כ-100 אלף מתים. דוברת הבית הלבן ציינה כי ההגבלה לא תמנע את זרם המסחר בין המדינות.

כמובן שההגבלות החדשות לא יכללו אזרחים אמריקנים בעלי "גרין קארד", קרובי משפחה של אזרחים אמריקאים ואנשי צוות טיסה, שיותרו להיכנס למדינה.

היועץ לביטחון לאומי רוברט אובראיין אמר מוקדם יותר כי הוא מקווה כי הדבר זמני. "אנו מקווים שזה יהיה זמני, אבל בשל המצב בברזיל, נעשה את כל צעדים הדרושים כדי להגן על העם האמריקני", אמר אובראיין.

נשיא ארה"ב כבר הצהיר בשבוע שעבר כי בכוונתו לבצע את הצעד הזה "אני לא רוצה שאנשים יבואו לכאן וידביקו את אנשינו. כמובן שגם שם אני לא רוצה שאנשים יחלו. אנחנו עוזרים לברזיל עם מכונות הנשמה. ברזיל נמצאת בבעיה ..אין שום ספק בעניין".

בברזיל התייחס יועצו של נשיא ברזיל ז'איר בולסונארו למגבלה מאה"ב, בפוס היועץ כתב כי "אין שום דבר ספציפי נגד ברזיל"..

ארה"ב קורונה ברזיל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד