י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
הצרות של מודי

הקורונה בעולם: הודו נכנסה לעשירייה הראשונה במספר הנדבקים

הנגיף לא עוצר. הודו עקפה השבוע את איראן ונכנס לעשירייה הפותחת ברשימת המדינות עם מספר הנדבקים הגבוה ביותר. עקב מצב תנאי התברואה הירודים במדינה, קשה מאוד לעצור את ההתפשטות

הקורונה בעולם: הודו נכנסה לעשירייה הראשונה במספר הנדבקים
נרנדרה מודי עם נתניהו צילום: Avi Ohayon/GPO

לראשונה הודו נכנסה לעשירייה הראשונה של המדינות עם מספר הנדבקים הגבוה ביותר בחולי קורונה, בכך הודו עוקפת את איראן ברשימה, כך דווח בכלכליסט. בהודו הענקית חיים כ-1.4 מיליארד בני אדם, רובם עניים ללא תנאי מחייה נאותים והיגיינה, מה שגורם להמשך התפשטות המגיפה במדינה.

ע"פ הנתונים, במדינה נכון להיום (שני) ישנם 138,041 נדבקים ו-4,014 מתים. הממשל עושה מאמצם רבים על מנת להילחם בהתפשטות הנגיף הקטלני, אולם כאמור עקב מצב תנאי התברואה הירודים במדינה, קשה מאוד לעצור את התפשטות הנגיף.

במדינה ישנם אזרחים רבים הגרים באזורי עוני שבהם אין שום תנאי היגיינה נאותים. גם הניקיון ברחובות הודו עומד במצב מחפיר והצפיפות שם גבוהה מה שמקשה עוד יותר על המאמצים להיאבק בנגיף.

בתוך כך, גם ברזיל הפכה להיות מוקד התפרצות משמעותי, משרד הבריאות בברזיל עדכן כי ביממה האחרונה אובחנו עוד 15,813 חולי קורונה במדינה ומתו עוד 653 חולים. עקב העלייה החדה הודיע הלילה הבית הלבן מוקדם יותר על איסור כניסת אזרחים זרים שביקרו בברזיל בשבועיים האחרונים.

קורונה הודו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד