י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

עונת השמחות? יפה לך

זהו. הקורונה OUT ועונת השמחות IN. סוף סוף אפשר לחגוג שוב יחד עם משפחה וחברים אירועים משמחים, ולכבוד זה אספנו לכבודכן טיפים ממיטב המומחים של מותגי האיפור והטיפוח המובילים בארץ: אסתי לאודר, קליניק, מאק, סמאשבוקס ובובי בראון. הטיפים שלהם  יעזרו לכולנו לשמור על איפור עמיד ורענן לאורך כל אירוע ובכל מזג אוויר. גם בחום הקיצוני שעוד צפוי לנו הקיץ • יפה לך עמיד

עונת השמחות? יפה לך
מוצרי איפור צילום: יח"צ

גיזרי ושמרי:

למרוח איפור עמיד שיחזיק מעמד ונראה במיטבנו גם לאורך שעות – זו המשימה העומדת בפני כל אישה בערב שבת, ערב חג ובוודאי שערב שמחה. אנחנו יוצאות מהבית להתארח אצל החמות, להתפלל בבית הכנסת, או אפילו לשמח חתן וכלה. אנחנו מתחילות את הערב מאופרות ורעננות, אבל בסופו ולפעמים כבר באמצעו, לא נותר זכר לאיפור שעל הפנים...

איך משאירים את האיפור רענן וטוב גם בסוף החתונה, כמעט כמו שנראינו בעת קבלת הפנים?

אנחנו מזיעות, עור פנינו הוא לפעמים יבש ולעיתים עור שמן, מה שמגדיל את האתגר.

שלב ראשון: פריימר

דפנה קינקס, מנהלת ההדרכה של אסתי לאודר  מסבירה לנו שהצעד הראשון באיפור עמיד, הוא הקפדה על תהליך איפור בשכבות.

ואיפור עמיד לאורך שעות הוא תולדה של תהליך נכון של העור. כלומר יש חשיבות רבה כבר לשלב הטיפוח. סרום על בסיס מים שיעניק מראה מאט. לחות רעננה ועל זה פריימר מאט אשר ישמור על המייק אפ והעור ייראה רענן בכל מזג אויר.

ספריי עצמתי ומקבע שומר על האיפור  16 שעות • קרדיט: יח"צ

הילה קורן, מנהל ההדרכה של המותג המוביל 'בובי בראון' בישראל, מזכירה כי "כל סוג עור דורש פריימר אחר".  "עור שמן זקוק לפריימר אשר יאזן לו את רמות השומן (וחשוב לשים לב שהפריימר הוא על בסיס סיליקה ולא על בסיס סיליקון). לעומתו עור יבש/מיובש זקוק לפריימר, הממגנט את הלחות לעור לאורך זמן וכך המייק-אפ לא נסדק או מתפרק.

במותג האיפור  סמאשבוקס משיקים כעת, בדיוק בשבילך, את הפריימר המושלם יחד עם המוצרים שישרדו כל האירוע . הפריימר Oil & Shine control הוא מוצר הכרחי. עידן בר שליט, המאפר הראשי ומנהל ההדרכה של מותג האיפור 'סמאשבוקס', מסביר כי איפור אינו חבר טוב של לחות או זיעה. עור הפנים שלנו מפריש שומן שגורם למייקאפ שלנו לזוז, להימרח ולפעמים אף להעלם כלא היה. הפריימר החדש יאזן את בלוטות החלב וינטרל ברק ושומן ל12 שעות! הוא יטשטש מראה של נקבוביות ויוצר מרקם מאט, כך שהמייקאפ ימרח בקלות ויראה מושלם גם במזג אוויר חם מהרגיל.

ושימו לב לטיפ! את הפריימר מומלץ למרוח לאחר קרם הלחות באזור ה T שזהו האזור בו אנו נוטים יותר להבריק.

מוצר אדיר נוסף שמציע עידן הוא Setting Spray. פריימר בטכנולוגיה חדשנית, המבוסס על פרחי לוטוס ותה ירוק העשירים באוקסידנטים. הוא מסייע לאיפור להתקבע ל- 16 שעות ולא להכתים. הוא אינו דביק או שומני.

טיפ נוסף מבית 'סמאשבוקס': ניתן להתיז את הפריימר לאחר שסיימנו את האיפור, אבל כדי להגיע לעמידות גבוהה יותר ניתן לרסס מספר פעמים: פעם ראשונה לאחר מריחת המייקאפ, פעם שנייה אחרי איפור העיניים, פעם שלישית בסיום האיפור.

פריימר סמאקשבוקס • קרדיט: יח"צ

שלב שני: מייק אפ

אין כמעט אישה שאינה מכירה את המייקאפ העמיד בעולם של   Double Wearמבית 'אסתי לאודר. זה הזמן לבחור את הצבע שלך, מתוך המנעד הרחב של הגוונים המופלאים, שמותירים עור חלק ואיפור יפה עמיד לאורך כל החג, השבת או השמחה.

גם הילה קורן, מנהל ההדרכה של מותג האיפור המקצועי 'בובי בראון' בישראל, מזכירה שבדרך כלל באיפור אירוע נרצה להשתמש במייקאפ עמיד ובעל כיסוי גבוה יותר מביום יום. היא ממליצה על skin-long-wear-weightless-foundation-spf-15R אשר עונה על שני צרכים אלו תוך כדי שהוא נראה כמו עור אמיתי ובעל כיסוי טבעי.

קורן מעניקה גם טיפים: לצורת ההנחה של המייקאפ יש השפעה גדולה על התוצאה המוגמרת. ליצירת מראה טבעי ככל הניתן מומלץ להשתמש עם האצבעות. ליצירת מראה מקצועי ואחיד יותר מומלץ להשתמש במברשת/ספוגית. גם ככל שהעור יבש/מיובש יותר, שימוש באצבעות ישיג תוצאה טובה יותר.

קיבוע- לאחר שהנחנו את המייקאפ המושלם- נרצה לקבע אותו כך שיחזיק את מספר השעות הגבוה ביותר, לשם כך נשתמש בפודרה..

ויש לה גם טאצ'-אפ: לפרפקציוניסטיות מבינכן, ישנם המון פתרונות לריענון האיפור בימות הקיץ. ניתן להשתמש בניירות סופחי שומן (BLOOTING PAPERS) שפשוט מניחים על האזורים שומניים והם סופחים את עודפי השומן מבלי להסיר את האיפור. ניתן ל"זרוק" בתיק מייקאפ קומפקט- בסגנון שלך מייק-אפ סטיק skin-fonudation ופשוט לעבור על הנקודות שבהן המייקאפ דהה ולרענן אותו.

שלב שלישי: איפור איכותי

לאחר הנחת הבסיס וקיבועו, מגיע שלב הסומק. סומק במרקם קרמי הרבה יותר עמיד מסומק פודרה. כל דבר שהוא על בסיס לחותי במרקם שלו ייתפס יותר טוב על העור מאשר אבקה, במיוחד אם את מניחה את הסומק ישירות על העור ללא בסיס לפני.

מותג הקוסמטיקה 'קליניק' , מציע לך מגוון גדול של סמקים מופלאים שמשדרגים כל איפור לרמה אחת מעל. קחי לדוגמא את  הסומק Pop בגרסת פודרה דחוס , המעניק ללחיים זריקה של צבע עשירה בפיגמנטים. עמיד עד ל-10 שעות תוך שמירה על צבע אחיד. הצבע הסמוק המושלם, ללא התאמצות.

ברונזר מאק • קרדיט: יח"צ

שלב רביעי: שימי עין

באיפור העיניים, חשוב להשתמש בבסיס עמיד- צלליות קרמיות או צלליות עיפרון קרמיות. אלה מהווים בסיס מצוין לצלליות ואבקות. לסיום, מרחי מסקרה עמידה במים. מסקרה כזו צריך רק להקפיד להסיר בעדינות, באמצעות מסיר איפור.

מסקרה עמידה ופופולרית במיוחד מבית 'קליניק' היא High Impact™

Extreme Volume Mascara מסקרה למראה ריסים מלא.

בכל הקשור לשפתיים, חשוב למרוח שפתונים עמידים ישר על השפתיים ולא על שכבת לחות.

בשפתון עמיד מומלץ להשתמש ב- Pure Color Envy, של אסתי לאודר שפתון במגוון מדהים של צבעים ועמיד בכל תנאי מזג האוויר.

כעת את מוכנה ויכולה ללכת לחגוג בלב שקט ורגוע ובידיעה, שגם כאשר הרוע יסתיים, האיפור עדיין יישאר על פניך יפה ורענן.

ונסיים בהמלצות לאיפור מושלם, של נטע סקלי סניור ארטיסט מאק, היא  ממליצה על המוצרים הבאים.

בסיסי עמיד לעיניים prep+prime 24 hour eye base בסיס שקוף לעמידות איפור העיניים.

מגלה סוד: הטריק ההיסטרי שלי הוא לערבב כמות זעירה ממנו - בגודל אפונה, עם המייקאפ, או להניח מתחת למייקאפ לעמידות חסרת פשרות.

 מייקאפ prolongwear nursing waterproof עמידות של 36 שעות.

פורמולת מייקאפ בכיסוי בינוני - גבוה וגימור מאט טבעי, עמידה בלחות, זיעה ומים לשעות ארוכות

30  גוונים לבחירה עומדים לרשותך!

איפור אירועים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד