ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
"סוף למסע השיסוי"

עד המדינה ניר חפץ מאיים לחשוף סודות מעולם התקשורת

יועצו לשעבר של ראש הממשלה נתניהו וכיום עד מדינה בתיקיו, ניר חפץ, מאיים כי יחשוף את הדרך שבה מתמנים אנשי תקשורת בכירים לגופי התקשורת הרלוונטיים

עד המדינה ניר חפץ מאיים לחשוף סודות מעולם התקשורת
ניר חפץ בבית משפט בת"א צילום: אבשלום ששוני, פלאש 90

ניר חפץ, מי שהיה יועץ התקשורת של ראש הממשלה נתניהו והיום הפך לעד המדינה בתיקיו, הגיע היום (שני) לדיון בתביעה שהגיש נגד הפרשן יעקב ברדוגו, והתייחס למשפט רה"מ שנפתח אתמול. חפץ אמר לערוץ 12 כי "הרגשתי כמו כולם, היה יום עצוב ואני מאחל רק טוב לכל מי שהיה שם בבית המשפט". באשר לנשוא התביעה, פרקליטו של חפץ, עו"ד אילן סופר, איים לחשוף "את הדרך שבה מתמנים אנשי תקשורת בכירים לגופי התקשורת הרלוונטיים".

לפני כחצי שנה הגיש חפץ תביעת הדיבה על סך חצי מיליון שקלים נגד ברדוגו זאת בטענה שלכאורה ברדוגו פרסם פרטים אסורים מחקירתו במשטרה. התביעה נגד ברדוגו מתנהלת בפני השופטת רונית פינצוק אלט.‎ במקביל תבע חפץ את שר המשפטים דאז אמיר אוחנה, לאחר שחשף את הפרטים האסורים מעל בימת הכנסת.

עורך דינו של חפץ אמר היום בבית משפט השלום בתל אביב. "ביקשנו היום מבית המשפט לעשות סוף למסע השיסוי נגד חפץ שכל חטאו היה שהוא בחר לומר עדות אמת בבית המשפט, הדיון כאן יחשוף נושאים שהציבור יתעניין בהם - הדרך שבה מתמנים אנשי תקשורת בכירים לגופי התקשורת הרלוונטיים".

פרקליטו של חפץ התייחס גם לתביעה שהגיש חפץ נגד השר לביטחון פנים אוחנה. "הגשנו תביעה דומה נגד השר אוחנה שמונה להיות השר לביטחון הפנים. השר אוחנה השתלח במשטרה מעל בימת הכנסת שהיא כביכול אילצה את חפץ למסור עדות שקר, דבר שאינו אמת כמובן. ביקשנו בפנייה מהיועמ"ש להורות לשר אוחנה בתפקידו החדש שלא לעסוק בשום צורה ואופן בעניינו של חפץ".

משפט יעקב ברדוגו ניר חפץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד