ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024
לא עוצרים את הרדיפה

האיום האנונימי ששיגרו במשטרה כלפי נתניהו

טענתו של ראה"מ בנימין נתניהו לרדיפה פוליטית נגדו מקבלת הערב הוכחה נוספת, כאשר כתב המשטרה משה נוסבאום מפרסם ציטוטים מפי בכירים במשטרה: "אם היועמ"ש יחליט על חקירה נוספת נגד נתניהו בתיק המניות שלו. נקבל אותו בכבוד – אך כמו בחקירות הקודמות שלו, רה"מ לא יקבל שום הנחה"

האיום האנונימי ששיגרו במשטרה כלפי נתניהו
בנימין נתניהו במסדרונות ביהמ"ש צילום: פלאש 90

"האיום האנונימי של חוקרי המשטרה לפתוח בחקירת סרק נוספת נגד ראש הממשלה, בתגובה על כך שחשף את השימוש בסחיטה באיומים והדחת עדים בחקירות נגדו, הוא ניסיון לסתימת פיות של לא פחות מאשר ראש הממשלה בישראל", כך הגיב ראש הממשלה בנימין נתניהו להתנסחות החריפה של גורמים במשטרה נגדו.

אתמול (ראשון) בצהריים התייצב ראש הממשלה בנימין נתניהו בשערי בית המשפט בירושלים, והדיון בעניינו החל. טרם הדיון הוא נשא דברים בהם תקף בחריפות את ההתנהלות המדאיגה לדבריו, של מערכת המשפט וחוקרי המשטרה. בשיחה עם כתב המשטרה משה נוסבאום ב'חדשות 12' אמרו גורמים בכירים במשטרה כי "מעולם לא היה כאן ראש ממשלה שניסה כך לנגח ולפגוע בצורה כל כך בוטה במערכת אכיפת החוק. הטענות המופרכות של נתניהו מעידות יותר עליו מאשר על החוקרים והפרקליטים".

בכירי המשטרה הוסיפו: "חוקרי להב 433 עשו עבודה מעולה, והתעלמו מכל הלחצים שניסו להפעיל עליהם. כך הם (החוקרים) יפעלו גם אם היועמ"ש יחליט על חקירה נוספת נגד נתניהו בתיק המניות שלו. נקבל אותו בכבוד – אך כמו בחקירות הקודמות שלו, רה"מ לא יקבל שום הנחה".

ראש הממשלה בנימין נתניהו הגיב כי "האיום האנונימי של חוקרי המשטרה לפתוח בחקירת סרק נוספת נגד ראש הממשלה, בתגובה על כך שחשף את השימוש בסחיטה באיומים והדחת עדים בחקירות נגדו, הוא ניסיון לסתימת פיות של לא פחות מאשר ראש הממשלה בישראל. האיומים הללו הם דוגמה מובהקת לתחלואים שחייבים לתקן כדי להבטיח את הדמוקרטיה בישראל".

בנימין נתניהו חקירת משטרה התרעה אנונימית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד