י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
נוגע ללב

שלושה חודשים: הכלב המתין לבעליו שמת מקורונה

עד כמה הכלב נאמן לבעליו: קשיש תושב הוואן שבסין חלה בקורונה אושפז בבית החולים ומת כעבור חמישה ימים, אולם כלבו הנאמן לא עודכן על כך ובמשך שלושה חודשים לא עזב את פתח בית החולים, שם ישב והמתין בציפייה, עד שנמסר למעון לכלבים בודדים

שלושה חודשים: הכלב המתין לבעליו שמת מקורונה
כלב. אילוסטרציה צילום: pixabay

כלבו הנאמן של אדם שמת מקורונה בסין, המתין לבעלים שלו בלובי של בית חולים בעיר ווהאן במשך יותר משלושה חודשים, בסופם הוא נמסר למעון לכלבים.

הכלב הגיע לבית החולים בווהאן עם בעליו הקשיש בשיא מגיפת הנגיף בחודש פברואר. למרבה הצער הקשיש נכנע לנגיף לאחר חמישה ימים בלבד, אך הכלב סירב לעזוב, כך סיפר מנקה בית החולים, בעל הכלב היה אחד מאלפי האנשים שמתו מהמחלה הקטלנית בעיר.

הכלב לא היה מודע לכך שבעליו לא יחזור, הוא המתין בלובי של בית החולים יותר משלושה חודשים, שבמהלכם הוזן על ידי הצוות. ב-13 באפריל, לאחר שווהאן הסירה את מגבלות הסגר והסופרמרקט של בית החולים נפתח מחדש, הוא טופל על ידי מנהלת החנות.

בעלת החנות סיפרה: "הבחנתי לראשונה בכלב הקטן כשחזרתי לעבוד באמצע אפריל. קראתי לו 'שיאו באו'. זה השם שנתתי לו. הם (עובדי בית החולים) אמרו לי שהבעלים של שיאו באו, קשיש שאושפז בגלל נגיף הקורונה ואז הוא מת אבל הכלב לא ידע ופשוט נשאר בבית החולים וחיכה לו".

"הוא מעולם לא עזב את בית החולים. זה היה נוגע ללב בצורה מדהימה, וכל כך נאמן, ראיתי את הכלב ובהמשך הבאתי אותו לחנות, כל בוקר כשפתחתי, הכלב היה שם וחיכה לי, הוא ראה אותי בסוף כל יום".

בעלת החנות אמרה כי הכלב סירב לעזוב אפילו כשהורידו אותו במכוון במקום רחוק, הוא עשה את דרכו חזרה לבית החולים וחיכה בסבלנות לבעלים שלו שיחזור.

ב-20 במאי, כאשר בית החולים התמלא במטופלים קבועים, הצוות קיבל תלונות וחששות מפני כלב המשוטט במסדרונות.

אחיות יצרו קשר עם עמותה להגנת בעלי החיים של ווהאן, והם באו לקחת את הכלב. הוא טופל בווטרינרים והועבר למעון מיוחד לכלבים שם ישהה ויטופל עד שימצא לו משפחה חדשה.

סין כלב קורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד