כ"ד אייר התשפ"ד
01.06.2024

סופרבוס תוסיף 50 נסיעות בינעירוניות במודיעין עלית

ללוחות הזמנים של חברת סופרבוס במודיעין עילית יתווספו כ-50 נסיעות בינעירוניות בכל יום. סמנכ"ל התפעול של החברה, "המשמעות היא רכישת חמשה אוטובוסים בינעירוניים נוספים"

סופרבוס תוסיף 50 נסיעות בינעירוניות במודיעין עלית

למערכת התחבורה הציבורית וללוחות הזמנים של חברת סופרבוס במודיעין עילית יתווספו כ-50 נסיעות בינעירוניות בכל יום.

לפי מנהלי החברה, לאור הגידול בביקושים לנסיעות הבינעירוניות תגדיל החברה את נפח שירות ההיסעים של התחבורה הציבורית הבינעירונית במודיעין עילית. "משמעות הדבר מבחינת סופרבוס", אומר דוד אוחנה, סמנכ"ל התפעול של החברה, "היא רכישת חמשה אוטובוסים בינעירוניים נוספים שיצטרפו למערך כלי הרכב של סופרבוס וקליטת נהגים חדשים".

לוח הזמנים החדש מגובש בשיתוף נציגי העירייה וחברי ועדת התחבורה, המורכבת מנציגי השכונות בעיר, והוא יפורסם עם כניסתו לתוקף לאחר החג.

לדברי הנהלת סופרבוס, הוספת הנסיעות תקטין את הצפיפות של הנוסעים באוטובוסים ותיתן מענה טוב יותר ללקוחות בשעות בהן כמות הנסיעות לא נותנת מענה לביקושים ולצרכים.

"אנו מצפים כי ציבור הלקוחות ירגיש את השיפור המשמעותי שיחול ברמת השירות של התחבורה הציבורית בעיר. אמצעי הגישה לעיר ודרכי היציאה ממנה יהיו גמישים וזמינים יותר, כמו גם סדר היום של האוכלוסייה המקומית יהיה אף הוא נוח יותר, לנוכח השינויים החיוביים בלוחות הזמנים", אומר אוחנה.

לדבריו, המהלך מהווה מהפך של ממש בתפיסת השירות של התחבורה הציבורית הבינעירונית בעיר, והוא מצטרף למהלך דומה של שדרוג משמעותי שננקט לפני כחצי שנה בתחבורה הציבורית העירונית.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד