י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024

שמולי: "היכולת לעכב את הסיפוח - יותר גדולה מתוך הממשלה"

שר העבודה והרווחה איציק שמולי הודיע כי יתנגד לסיפוח חד צדדי: "היכולת שלנו לעכב את המהלך היא הרבה יותר גדולה מתוך הממשלה"

שמולי: "היכולת לעכב את הסיפוח - יותר גדולה מתוך הממשלה"
שמולי צילום: Tomer Neuberg/Flash90

שר העבודה והרווחה איציק שמולי התראיין הבוקר (שלישי) לקלמן ליבסקינד ואסף ליברמן בכאן רשת ב' שמולי והתייחס לדברים שאמר נתניהו נגד רשויות אכיפת החוק ולסיפוח שראש הממשלה נתניהו מתכוון לקדם. מדובר בראיון ראשון של השר שמולי מאז נכנס לתפקידו בשבוע שעבר.

השר שמולי אמר בראיון כי הדברים שאמר ראש הממשלה אינם מקובלים על שרי כחול לבן והעבודה והוסיף כי רק הרדיפה אחר הצדק עומדת לנגד עיני השופטים ולא רדיפה אחר אדם כזה או אחר. השר שמולי הוסיף, "אני מאמין בשלטון החוק ויודע שהשופטים בירושלים ובמקומות אחרים יעשו הכל כדי שהאמת תצא לאור בכל הליך משפטי".

שמולי התייחס לנושא קידום סיפוח בקעת הירדן שנתניהו מתכוון לקדם ואמר כי, "סיפוח חד צדדי עומד בסתירה לאינטרס הלאומי של מדינת ישראל ומאיים על יכולתה להתקיים בעתיד כמדינה יהודית ודמוקרטית".

בנוסף התייחס שמולי גם לנושא חקיקת פסקת ההתגברות ואמר כי, "פסקת התגברות כפי שרצו לקדם בכנסת הקודמת זה דבר שאין לו מקום". הוא הוסיף כי "כרגע כאשר בית המשפט העליון ומוסדות החוק נמצאים תחת מתקפה אז המחויבות שלנו זה להתייצב ולהגן עליהם".

עוד אמר השר שמולי כי, "אושר תקציב לביטול קיזוז הקצבאות בתקופת משבר הקורונה. השר הביע תקווה כי יהיה אפשר להפוך אותו לדבר קבוע. הוא הוסיף כי צפוי "צונאמי של בעיות חברתיות" בעקבות המשבר והדגיש כי לממשלה אסור להפקיר לגורלם את הישראלים שיגלו בעת הקרובה שאין להם מקום עבודה לשוב אליו".

 

 

סיפוח בקעת הירדן איציק שמולי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד