י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
נהנו מהמוסדות ורצו להלשין

בבוהוש כועסים על המוסרים בימי הקורונה

חסידי בוהוש בבני ברק סבלו מהלשנות השכנים למשטרה על תפילות במניינים בכל תקופת הקורונה • במוסדות רואים בכך כפיות טובה של המלשינים שהשתמשו אף הם במקווה ואוסרים עליהם להשתמש בכל הדברים השייכים למוסדות

בבוהוש כועסים על המוסרים בימי הקורונה
חזית בית המדרש בוהוש בבני ברק צילום: באדיבות המצלם

בחצר חסידות בוהוש בבני ברק, שסבלה מהלשנות למשטרה בכל תקופת ימי הקורונה, אוסרים על אלו שהיו להם חלק בהלשנות ליהנות מבית המדרש ומהמקווה. 

אין זה סוד כי בחצר חסידות בוהוש ניהלו תפילות במניינים בכל תקופת הקורונה תוך שמירה על חלק מהכללים אמנם, אך בניגוד לאיסור על קיום מניינים.

ב'בחדרי חרדים' פורסם אף על פשיטת המשטרה במקום מספר פעמים במהלך התקופה וכן בימי חול המועד אז נקנסו החסידים באלפי שקלים. יצוין כי עד היום בחסידות אין נדבקים מהנגיף או נפטרים ל"ע.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי המלשינים שהתלוננו למשטרה הם שכנים שגרים בסמוך, שנהנו אף הם במהלך התקופה מהמקום שהיה פעיל ומיד לאחר מכן רצו להלשין למשטרה, ואי לכך בחסידות רואים בכך כפיות טובה. 

בהנהלת בית המדרש של חסידי בוהוש, המהווה שטיבל מרכזי של אזור רחוב חגי בבני ברק - שם הוא ממוקם - הודיעו כי לכל מי שהיה לו יד במסירה או בהלשנה על אלו שהתפללו בבית המדרש או השתמשו בשאר שירותי המוסדות אפילו שהיה להם היתר אנו אוסרים עליהם בכל תוקף ליהנות מכל ענייני המוסדות.

בחסידות הבהירו כי זה כולל בית מדרש, מקווה, חדר קפה, אולם שמחות והגמ"ח.

בוהוש תפילות הלשנה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 42 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד