י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
"לא נעשה לו הנחות"

אוחנה: לאתר את בכירי המשטרה שאיימו על נתניהו; דורש פוליגרף

השר לביטחון פנים פנה לניצב מוטי כהן לאחר הפרסום בחדשות 12 כי ראש הממשלה "לא יקבל הנחות" במידה ויגיע לחקירה נוספת • אוחנה התייחס לאמירה שצוטטה ע"י בכירים במשטרה: "נקבל אותו בכבוד, אך כמו בחקירות הקודמות שלו - לא נעשה לו הנחות" • כל הפרטים

אוחנה: לאתר את בכירי המשטרה שאיימו על נתניהו; דורש פוליגרף
קבל"פ לאמיר אוחנה במשטרה צילום: דוברות המשטרה

בעקבות דיווח של העיתונאי משה נוסבאום בחדשות 12 שציטט אמש (שני) בכירים במשטרה ששיגרו מסר לראש הממשלה על חקירה נוספת שבפתח, השר לביטחון פנים אמיר אוחנה דורש לבדוק את השוטר המתדרך באמצעות בדיקת פוליגרף.

אוחנה התייחס לדיווח במהדורה אמש בו צוטטו בכירים במשטרה באומרם: "חוקרי להב 433 עשו עבודה מעולה והתעלמו מכל הלחצים שניסו להפעיל עליהם. כך הם ינהגו גם אם היועמ"ש יחליט על חקירה נוספת נגד נתניהו בתיק המניות שלו. נקבל אותו בכבוד, אך כמו בחקירות הקודמות שלו - לא נעשה לו הנחות".

השר לביטחון פנים הנכנס אמיר אוחנה שיגר היום (שלישי) מכתב למ"מ המפכ"ל מוטי כהן בו הוא דרש לחקור את ההדלפה.

לדבריו, "גורם שכזה, השולח איום לעבר ראש ממשלת ישראל, פוגע קשות בתדמיתה של משטרת ישראל". אוחנה דרש למצוא את המתדרך גם באמצעות בדיקות פוליגרף או ציתות לשיחות או כל אמצעי אחר.

ראש הממשלה בנימין נתניהו תקף את הפרסום שלדבריו מהווה ניסיון השתקה של ראש ממשלה על ידי המשטרה. "האיום האנונימי של חוקרי המשטרה אמש בחדשות 12 לפתוח בחקירת סרק נוספת נגד ראש הממשלה, בתגובה על כך שחשף את השימוש בסחיטה באיומים והדחת עדים בחקירות נגדו, הוא ניסיון לסתימת פיות של לא פחות מאשר ראש ממשלה בישראל", כתב רה"מ שהדגיש כי "האיומים הללו הם דוגמה מובהקת לתחלואים שחייבים לתקן כדי להבטיח את הדמוקרטיה בישראל.

המכתב ששיגר אוחנה למ"מ המפכ"ל

אמיר אוחנה בנימין נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד