י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
אנטישמיות בלונדון

צפו: הגוי כעס על שלומי טורנהיים ותקף אותו

צעיר חרדי נשען לתומו על רכב בשכונת סטמפורד היל בלונדון כשלפתע קבוצה של גויים התנפלה עליו. אחד מהם הכה אותו בחוזקה והם דרשו מימנו להתנצל • צפו

צפו: הגוי כעס על שלומי טורנהיים ותקף אותו
התקרית בלונדון צילום: צילום מסך

בשכונת סטמפורד היל בלונדון, אתמול (שני) אחר הצהריים, צעיר חרדי, בשם שלומי טורנהיים, נשען על רכב זר ולפתע הותקף על ידי קבוצת גויים. אחד מהם נתן מכה חזקה עם הכתף לצעיר החרדי ובהמשך הם דרשו ממנו להתנצל.

שלומי טורנהיים סיפר ל'בחדרי חרדים': "אתמול אחה"צ בלונדון דיברתי בטלפון ונשענתי על רכב, לפתע הגיעו אלי שני אנשים (הבעלים של הרכב השחור כפי שנראה בוידאו) ואחד מהם הוריד לי פיצוץ על הכתף ועד עכשיו אני סובל מכאבים".

"עמדתי ונשענתי על הרכב ודיברתי בטלפון, ופתאום אני מרגיש פיצוץ בכתף, לקח לי שנייה להתאפס על עצמי, ואז אני קולט שני אפרו אמריקאים עומדים מאחורי וצועקים עלי באנגלית. אמרתי להם שאני לא מבין לגמרי את השפה הזאת, אז הם פתחו עלי עיניים וצעקו לי שאני משקר ואני כן יודע אנגלית".

"חששתי שכל שנייה מישהו יוציא עלי סכין" הוא מספר ל'בחדרי חרדים'. "למזלי יצא אלי עובד מחנות ליד (יחיא קפרי מתמודד ברשימת הליכוד כנציג העולם י.פ) והסביר להם שאני לא מבין את השפה, והם ביקשו ממני להתנצל על זה שנשענתי על הרכב, אגב עד עכשיו יש לי כאבים בכתף מהמכה".

לונדון אפרו אמריקאים סטמפורד היל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד