כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024

נפצע במלחמה וסבל מכאבים בלתי פוסקים עד שגילה את הפתרון

מגפת הקורונה אמנם הביאה איתה הרבה דברים שליליים, אבל גם כמה דברים חיוביים, בניהם הדאגה למשפחה • בזמן שכולנו ישבנו בבתים, גילנו מחדש את בני המשפחה שלנו, דאגנו לאלו הקרובים וגם לאלו שלא. אחרי התקופה הזו הגיע הזמן שתדאגו למשפחה שלכם לטיפול יעיל לכאבים, באמצעות מכשיר אחד שמטפל בכל המשפחה, בבית • גם שלמה, נכה צה"ל שסבל שנים רבות מכאבים מצא את הפתרון הטבעי במכשיר הבי קיור לייזר

נפצע במלחמה וסבל מכאבים בלתי פוסקים עד שגילה את הפתרון
בי קיור לייזר צילום: מתוך הסרטון

תקופת הקורונה הייתה תקופה לא פשוטה עבור כולנו, אך אם נשים בצד את הדברים הרעים שהביאה איתה המגפה, נוכל לראות שהייתה גם נקודה של אור. בזמן שמדינה שלמה שהתה בבתים, הדאגה לבני המשפחה הלכה וגדלה. פתאום, יש זמן אחד לשני ומצאנו את עצמנו בקרבת האנשים החשובים לנו ביותר, יותר זמן משהיינו רגילים.

הדאגה הזו לבני המשפחה לא צריכה להיגמר אחרי שתעבור הקורנה, להיפך, אנחנו צריכים לנצל את ההזדמנות ולדאוג לכל בני הבית מגדול ועד קטן. לכן, הגיע הזמן שתכירו את מכשיר הבי קיור לייזר, מכשיר רפואי – מאושר על ידי משרד הבריאות לשימוש ביתי- הפועל בטכנולוגיית הלייזר הרך לטיפול בכאבים, דלקות, פצעים ועוד.

מכשיר קטן- פתרון גדול

כשמדברים על כאבים בדרך כלל מתייחסים לכאבי גב, ברכיים או צוואר, כאבים שמשפיעים לרוב על האוכלוסיות המבוגרות. אבל אל נא נשכח שגם ילדים סובלים מכאבים כאלו ואחרים: כאבי גדילה, פציעות ודלקות שונות. זו בדיוק הסיבה שאתם צריכים להצטרף ללמעלה מ 250 אלף משפחות שכבר יש להם מכשיר בי קיור לייזר בבית. המכשיר החדשני מטפל בכל בני המשפחה, מגיל שנה, בצורה טבעית, לא פולשנית והכי חשוב- ללא תופעות לוואי.

בעזרת הבי קיור לייזר כל בני המשפחה יכולים לטפל בכאבים שלהם, אמא בכאבי הגב, אבא בברכיים והילדים כבר לא צריכים לדאוג מנפילה, כאבי גדילה או דלקת גרון. השימוש בבי קיור לייזר פשוט, מניחים את המכשיר על פני העור למשך 6-8 דקות לכל נקודת טיפול, ונותנים ללייזר לעשות את שלו.

מכשיור הבי קיור לייזר • קרדיט: יח"צ

איך זה עובד?

המכשיר משתמש בקרן לייזר בעצימות נמוכה, החודרת דרך העור אל הרקמות, ללא כל פעולה של חימום או צריבה ופועלת על מנגנוני הריפוי הטבעיים של הגוף. הלייזר שחודר לרקמות מגביר את שחרור ההורמון שאחראי על הפגת הכאבים- האנדורפין ובכך מקל על הכאבים מהם סובל המטופל. בנוסף לטיפול בכאבים, בי-קיור לייזר מטפל גם במקור הבעיה, שהיא לרוב הדלקת ומגביר שחרור של אנזימים נוגדי דלקות. בנוסף הלייזר מגביר את זרימת הדם במקום על מנת ליצור ניקוי רעלים מהיר יותר והזרמת דם חדש לאזור.

את כל אלו עושה הלייזר ללא צורך בהרכבה של משקפי מגן מיוחדות, ללא תופעות לוואי ובלי סכנה כלל או פגיעה כלל. המכשיר מאושר לשימוש על ידי משרד הבריאות ויעילותו הוכחה ב-5 מחקרים קליניים שונים שבוצעו באוניברסיטאות ברחבי העולם וגם בבית החולים הדסה בירושלים. כל המחקרים הראו באופן חד משמעי כי הבי קיור לייזר יעיל לטיפול בכאבים, דלקות ופצעים, כמו הטיפול התרופתי, עם יתרון משמעותי- בלי תופעות לוואי.

הפיזיותרפיסט הצמוד שלכם

גם אנשי מקצוע- רופאים פיזיותרפיסטים וכירופרקטים מגלים בשנים האחרונות את מכשיר הבי קיור לייזר ומתחילים להכניס אותו כחלק מהטיפול אותו הם מציעים למטופלים שלהם. כך למשל מספר פקנק קסוס, פיזיותרפיסט בעל קליניקה בירושלים: " התחלתי להשתמש בבי קיור לייזר לפני שלוש שנים, המטופלת הראשונה שלי הגיע למרפאה עם כאבים חזקים בגב התחתון, סיאטיקה. עשיתי לה טיפול אחד והיא כבר הרגישה הקלה. מאז עברו שלוש שנים וטיפלתי כבר ביותר מ 200 מטופלים עם הבי קיור לייזר"

אז למה אתם מחכים? השאירו פרטים ותתחילו להקל על הכאבים. 

בי קיור לייזר נכי צה"ל קורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד