י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
הטרגדיה שהסעירה את המדינה

חפציו של החייל שנחטף ונרצח נמכרו בשוק הפשפשים • צפו

'הצל' פרסם בדף הפייסבוק שלו, כי חפצים אישיים של החייל נחשון וקסמן הי"ד שנשמרו במשך שנים על ידי משפחתו, נמכרו בדוכן בשוק הפשפשים. יהודה וקסמן: "לקחתי כל מה שרק יכולתי" • צפו

חפציו של החייל שנחטף ונרצח נמכרו בשוק הפשפשים • צפו
חפציו של נחשון וקסמן הי"ד צילום: הצל

לפני 26 שנים אירעה טרגדיה נוראית שעוד תיזכר לדורות. החייל נחשון וקסמן הי"ד - לוחם גולני, נחטף על ידי ארגון חמאס, באמצעות מחבלים שהתחפשו למתנחלים והעלו אותו טרמפ. במהלך פעולה צבאית לשחרורו מהמקום בו הסתירו אותו ברמאללה - הוא נהרג.

כעת פרסם יואב אליאסי 'הצל' בדף הפייסבוק שלו, כי חפצים אישיים של החייל נחשון וקסמן הי"ד שנשמרו במשך שנים על ידי משפחתו, נמכרו בדוכן בשוק הפשפשים. מהתיעוד שהוא צירף נראות תמונות אישיות, מדליות ומזכרות של וקסמן הי"ד  - ביניהן מגני הוקרה שקיבלו הוריו ותמונה שלו על רקע רכב צבאי. 

חפציו של נחשון וקסמן הי"ד // באדיבות 'הצל'

בשיחה עם 'מאקו' סיפר יהודה, אביו של נחשון, כי לאחרונה מכר את דירתו בשכונת 'רמות' בירושלים ועבר להתגורר בבית אבות. "לא יכולתי לקחת את כל החפצים שהיו בדירה כי אין לי בבית האבות מקום לאחסן הכול", טען האב. "לקחתי את המזכרות שיכולתי. ייתכן ונותרו חפצים בדירה שפונתה על ידי חברת הובלות ומשם הגיעו כנראה לשוק הפשפשים".

חפציו של נחשון וקסמן הי"ד // באדיבות 'הצל'

גולשים רבים הציעו לקנות את החפצים ולהשיבם למשפחת וקסמן, אך אביו ענה כי אין לו מקום בדירה אליה הוא עבר. "לקחתי כל מה שרק יכולתי", הוא סיפר.

 

 

נחשון וקסמן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד