י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024

צדיק גוזר והקב"ה מקיים: מכתבו המיוחד של הגר"ח קנייבסקי

הגר"ח קניבסקי שליט"א במכתב מיוחד בכתי"ק למגבית שבועות: "יזכו בעזה"י שיתקיים בהם ובצאצאיהם תפילת השל"ה והצלחה בחינוך הילדים" • המשתתפים במגבית חג השבועות בסך 250 ש"ח ומעלה יזכו לברכתו של רשכבה"ג מרן שר התורה שליט"א בעת הדלקת נרות של חג מתן תורה

צדיק גוזר והקב"ה מקיים: מכתבו המיוחד של הגר"ח קנייבסקי
הגר"ח קנייבסקי צילום: קופת העיר

במכתב מרטיט שלא נשמע כמותו, יוצא רשכבה"ג מרן שר התורה הגר"ח קנייבסקי שליט"א בנוסח מפורש וברור בכתי"ק, בו הוא מברך את תורמי הקופה שלו 'קופת העיר', בברכה נדירה ומפעימה: "יזכו בעזה"י שיתקיים בהם ובצאצאיהם תפילת השל"ה והצלחה בחינוך הילדים".

התרגשות רבתי בעולם היהודי מאז פורסם דבר המכתב המיוחד שכתב בכתב יד קדשו רשכבה"ג מרן שר התורה שליט"א, אשר מלווה את קופת העיר במשך כל 19 שנות קיומה, ובימים אלו לקראת מגבית שבועות תש"פ מתפרסמים ברבים דבריו המפורשים והנכוחים.

רוצים לזכות לברכתו של מרן שר התורה בערב חג השבועות בזמן הדלקת הנרות? הכנסו>>>

מכתב הגר"ח קנייבסקי • קרדיט: קופת העיר

רשכבה"ג מרן שר התורה שליט"א אשר מכיר מקרוב את פעולות הצדקה וההצלה של קופת העיר, ראה לנכון לברך בברכה מיוחדת אשר רבים חפצים בה בדורנו החלוש, שכל התורמים למגבית שבועות של קופת העיר יזכו לנחת והצלחה בחינוך ילדיהם.

לרגל הברכה המיוחדת יזכו כל המשתתפים במגבית חג השבועות המיועדת לאלפי משפחות מכל רחבי הארץ הממתינים לתמיכת 'קופת העיר' מעל 250 ש"ח, לקבל את ברכתו ותפילתו של רשכבה"ג מרן שר התורה שליט"א בעת הדלקת נרות של חג מתן תורה. ברשימה שתועבר לתפילת מרן רשכבה"ג שליט"א יופיעו אי"ה הנענים לקריאתו ומשתתפים במגבית חג השבועות של 'קופת העיר.

רוצים לזכות לברכתו של מרן שר התורה בערב חג השבועות בזמן הדלקת הנרות? הכנסו>>>

קופת העיר חג שבועות הגר''ח קנייבסקי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד