י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
מקרה יוצא דופן

דרמה גדולה: תלמיד ישיבה לשעבר ניסה לדרוס את רבני ישיבתו

דרמה עוצרת נשימה ברחבת ישיבת נר ישראל בבולטימור. תלמיד הישיבה לשעבר ניסה הבוקר לדרוס את רבני הישיבה באמצעות רכבו, בנס אף לא אחד מהם נפגע, לאחר מרדף קצר הוא ונעצר, לאחר ששוטרים נאלצו לנתץ את אחד החלונות • כל הפרטים על הסיפור שמסעיר את ארה"ב

דרמה גדולה: תלמיד ישיבה לשעבר ניסה לדרוס את רבני ישיבתו
ניסאן שחורה. אילוסטרציה צילום: unsplash

סיפור כזה עוד לא היה: משטרת בולטימור בארה"ב, חוקרת אירוע מטריד במיוחד שהתרחש הבוקר (שלישי) ברחובה של ישיבת 'נר ישראל', כאשר גבר ניסה לדרוס עם רכבו איש צוות בכיר בישיבה.

על פי הדיווח באתר Yeshiva world news, בסביבות השעה 07:45, איש צוות של הישיבה נכנס למכוניתו מחוץ לישיבה, כאשר אדם הגיע במהירות עם רכבו והתנגש על פי החשד במכוון ברכבו של איש הצוות. הוא הצליח לצאת ממכוניתו ולרוץ לתוך בניין הישיבה. לאחר מכן המשיך החשוד בהשתוללותו, בנהיגה במהירות מופרזת והחל לרדוף אחר איש צוות אחר בתוך החניה עם רכבו, עדי ראייה מספרים כי הוא החמיץ את הרב בסנטימטרים.

המשטרה שהוזעקה הגיעה תוך שניות והצליחה ללכוד את החשוד שנלקח למעצר.

בלשים חוקרים את האירוע ואינם שוללים שום מניע. זהות החשוד לא פורסמה על ידי המשטרה, אך מקורות בישיבה מאשרים כי הנהג הוא תלמיד לשעבר של הישיבה, והאיש רדף אחרי הרב שמחה קוק, מנהל בית הספר המקומי השייך לישיבה.

ממשטרת מחוז בולטימור נמסר כי התחנה קיבלה שיחת טלפון בסביבות השעה 7 בבוקר לגבי אדם שנסע בצורה מהירה סביב קמפוס המכללה נר ישראל. המדווח סיפר כי הנהג מנסה לדרוס אנשים ומסר את מספר ותיאור הרכב, ניסאן בצבע שחור.

כאשר השוטרים היו בדרכם לזירה הם הבחינו ברכב, וניסו לעצור אותו, אך הנהג חמק מהם ולאחר מרדף קצר הוא נעצר בצידי הכביש, החשוד לא הקשיב להוראות השוטרים לצאת מהרכב ולכן שוטרים שברו את החלו בצד הנהג בכדי לעצור את החשוד, במהלך המעצר נפצע אחד השוטרים והועבר לטיפול רפואי.

המשטרה קבעה בינתיים כי החשוד הינו בוגר ישיבת 'נר ישראל'. מספר אנשים נחקרו עד כה, החוקרים קבעו שלפחות איש צוות אחד היה מטרת הנהג אך הוא לא נפצע. החקירה נמשכת.

ניסיון דריסה תלמיד ישיבה נר ישראל בולטימור

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד