י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
במלאות 20 שנה לנסיגת צה"ל

נסראללה מתרברב: ישראל מפחדת מהתגובה שלנו

כחודש לאחר תקיפת רכב בגבול ישראל לבנון, מזכ"ל חיזבאללה חסן נסראללה מתרברב וטוען כי צה"ל לא פגע ביושבי הרכב כי חשש מתגובת ארגונו | הוא שב והזהיר כי טעות מצידה של ישראל תוביל למלחמה אזורית

נסראללה מתרברב: ישראל מפחדת מהתגובה שלנו
חסן נסראללה צילום: צילומסך

מנהיג חיזבאללה חסן נסראללה התראיין הערב (שלישי) לרדיו א-נור הלבנוני והתייחס לאירוע שהתרחש בחודש שעבר בגבול ישראל לבנון. "ישראל לא פגעה באנשי חיזבאללה במתקפה על רכב של הארגון כי היא ידעה שנגיב על כך", כך אמר בראיון שהתקיים לרגל 20 שנה לנסיגת צה"ל מדרום לבנון. 

ברשתות החברתיות בלבנון הופץ לאחר מכן סרטון ממצלמת אבטחה שמתעד כביכול את הפגיעה ברכב של חיזבאללה בגבול סוריה - לבנון בחודש שעבר. הסרטון מוזר ובייחוד העובדה שעל פיו, השוהים ברכב בורחים ואז מוצאים זמן לחזור לקחת ציוד ורק אז מגיע הטיל.

כזכור, לאחר האירוע התבצעה חבלה משולשת בגדר הגבול שבין ישראל ללבנון, אך מנהיג חיזבאללה סרב לומר האם ארגונו ביצע את הפעולה, נסראללה הוסיף כי "זו לא הייתה החטאה מקרית".

נסראללה המשיך בדבריו ואמר כי ישראל לא יכולה להוציא את האיראנים ואת חיזבאללה מסוריה ולא מסוגלת לפגוע בהתעצמות של צבא סוריה. לדבריו, על ישראל להיזהר בתקיפות שלה בסוריה כיוון שיש גבול לסבלנות.

מנהיג חיזבאלה הזהיר את ישראל ואמר כי טעות מצידה עלול להוביל למלחמה אזורית שאין לה אינטרס בה. הוא אמר כי המשוואה שקבע בעקבות תקיפת הרחפנים שיוחסה לישראל ברובע דאחיה בביירות בקיץ שעבר שרירה וקיימת וחיזבאללה יכול בכל רגע להפיל כלי טיס לא מאוישים ישראליים.

חיזבאלה חסן נסראללה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד