י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
סייע במאבק בנגיף הקורונה

בטקס צנוע: הקצינים העניקו תעודת הוקרה לחזקי פרקש

חזקי פרקש, קמב"ץ זק"א צפון ידוע לכל כאיש חסד עצום, אך לא רבים ידעו כי חזקי מסר נפשו יומם וליל במהלך החודשים האחרונים למען חולי הקורונה החרדים ששוכנו במלון ניר עציון, אמש בטקס צנוע הוא קיבל על כך תעודת הוקרה בנוכחות מפקדי פיקוד העורף

בטקס צנוע: הקצינים העניקו תעודת הוקרה לחזקי פרקש
חזקי פרקש מקבל תעודת הוקרה צילום: אהרן ברוך ליבוביץ

בטקס צנוע ומרגש שהתקיים אמש (שלישי) במלון ניר עציון העניק מפקד נפת חיפה בפיקוד העורף אל"מ איציק בילט, תעודת הוקרה והערכה לקמב"ץ זק"א צפון חזקי פרקש, על אשר נירתם בכל הכוח בסיוע ובעזרה במאמץ הלאומי במלחמה בנגיף הקורונה.

ביחד עם המפקד הצטרפו לברכה גם מפקדי פיקוד העורף במלון ניר עציון. בינהם: סא"ל איתן רייסברג, סא"ל אסף אדלר, סא"ל עוזי כהן וסא"ל דודו מזרחי, המפקדים הודו על פעילותה של ארגון זק"א במשבר הקורונה וציינו את הסיוע של זק"א לחולי הקורונה בכלל ובפרט בהבאת אלפי מצרכי מזון ושינוע תרופות וכן סיוע הומוטרי לחולי ומחלימי נגיף הקורונה.

צילום: אהרן ברוך ליבוביץ

אל"מ איציק בילט בדבריו שיבח וציין את ארגון זק"א כמגשר בין האוכלוסיות תוך הירתמות לכל משימה בשעות לא שעות ובמסירות אדירה למען הכלל והפרט.

חזקי פרקש קמב"ץ זק"א צפון הודה בשם מתנדבי זק"א מצוות צפון על הזכות להשתתף ולהילחם במלחמה בנגיף, תוך כדי סיוע ברגישות אדירה לאוכלוסיות השונות, "בפרט בערב חג הפסח בו זכינו לחלק עשרות חבילות של אוכל ומשחקים לעשרות משפחות ברוכות ילדים, וגם במלונות הקורונה, ברוך השם שזכינו לתת להם תחושה של בית בתוך כל המהומה".

חזקי הוסיף: "מי שניצח את הנגיף הם המפקדים היקרים של פיקוד העורף אשר עבדו בשיתוף פעולה מלא והסתערו על המשימות כדי לסייע לכל אחד ואחד במסירות אדירה".

חזקי פרקש קורונה ניר עציון תעודת הערכה פיקוד העורף

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד