י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
מותחת ביקורת על ביבי

דנה וייס נגד יאיר נתניהו: לא אישי, אבל עד כאן

מגישת חדשות 12 התייחסה הבוקר בראיון לתאגיד לכתב התביעה שהגישה נגד יאיר נתניהו ואמרה בין השאר כי "לפעמים צריך להגיד עד כאן, זה המקרה הקלאסי"

דנה וייס נגד יאיר נתניהו: לא אישי, אבל עד כאן
יאיר נתניהו צילום: מתוך אינסטגרם

דנה וייס, הפרשנית המדינית של חדשות 12 ומגישת החדשות, התראיינה הבוקר (רביעי) לרשת ב' והתייחסה לתביעת הדיבה שהגישה נגד יאיר נתניהו בנו של ראש הממלשה נתניהו. דנה וייס טענה כי צריך להגיד עד כאן, "בעידן של פייק ניוז לכל מילה יש משמעות. לפעמים צריך להגיד עד כאן, זה המקרה הקלאסי".

בריאיון לתוכנית "קלמן ליברמן" אמרה וייס כי, "יש דברים שמדברים בעד עצמם. ב-2020 כל אחד צריך לשאול את עצמו אם הוא מוכן שלא משנה מה אישה עושה, ברגע שזה לא נוח למישהו הוא יכול לרדד את השיח לעניין המגדר".

וייס הוסיפה כי זה לא אישי. "אם זה היה עניין אישי שלי, הייתי מדפדפת את זה. עם המעמד מגיעה האחריות. יש לנו אחריות להגיד עד כאן. זו לא פעם ראשונה שיאיר נתניהו נדרש להכפשות האלה".

בראיון סיפרה וייס כי פנתה לעורך דינו של נתניהו עמית חדד, וביקשה ממנו שיעצרו את יאיר נתניהו מלצייץ בנושא. "לא רק שהוא לא הפסיק אלא המשיך. לא הייתה ברירה אלא לעשות את הדבר הזה, כי כשניסינו בטוב זה לא קרה", הוסיפה וייס.

בנוגע ליחס של ראש הממשלה לציוץ אמרה וייס: "הייתי מצפה שהוא יסתייג מהדברים. הוא יודע להסתייג מציוצים של בנו כשהם לא מקובלים עליו".

כזכור, אתמול החליטו בחדשות 12 ביחד עם הפרשנית וייס להגיש תביעת דיבה נגד יאיר נתניהו על התבטאויות דיבתיות, שפורסמו בימים האחרונים בטוויטר. 

יאיר נתניהו דנה וייס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד