י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
"סיכמתי על חיזוק היחסים"

המנהיגים שוחחו עם נתניהו ובירכו על ממשלתו החדשה

לאחר שנרנדרה מודי, ולדימיר פוטין ונוספים בירכו את נתניהו על הקמת הממשלה. הנשיאים של ארגנטינה, קונגו, קולומביה וגאורגיה, שוחחו עם ראש הממשלה ובירכו אותו

המנהיגים שוחחו עם נתניהו ובירכו על ממשלתו החדשה
בנימין נתניהו צילום: דוברות הכנסת

הנשיאים של ארגנטינה, קונגו, קולומביה וגאורגיה, שוחחו עם ראש הממשלה ובירכו אותו על הקמת הממשלה. נתניהו כתב בהודעה ששיגר, כי סיכם אתם על חיזוק היחסים הכלכליים והמדיניים.

בהודעה כתב נתניהו: "שוחחתי עם נשיא קולומביה איוואן דוקה, נשיא ארגנטינה אלברטו פרננדס, נשיא קונגו פליקס צ'יסקדי וראש ממשלת גאורגיה גאורגי גחאריה, שהתקשרו לברך אותי על הקמת הממשלה."

נתניהו סיים בהכרת תודה "סיכמתי עם כולם על חיזוק היחסים הכלכליים והמדיניים בינינו. תודה לכולם על הברכות!"

כבר מיד לאחר חתימת ההסכם הקואליציוני בין ראש הממשלה נתניהו לגנץ, מנהיגים שונים בעולם בירכו את נתניהו על כך.

מי שהגדיל לעשות היה ראש ממשלת הודו נרנדרה מודי, שפרסם ציוץ בעברית בחשבון הטוויטר ובו כתב: "מזל טוב ידידי, בנימין נתניהו, על הקמת ממשלתך החמישית בישראל. אני מאחל לך ולבני גנץ הצלחה רבה ומצפה להמשך שיתוף פעולה הדוק עם הממשלה החדשה, ולחיזוק השותפות האסטרטגית בין הודו לישראל".

נתניהו הודה למודי בציוץ משלו: "תודה לך חברי היקר ראש ממשלת הודו! נמשיך לחזק את היחסים החשובים בינינו".

גם נשיא רוסיה ולדימיר פוטין בירך את נתניהו: "מעריך את היחסים שנרקמו בין שתי המדינות, המאפשרים דיון ופתרון סוגיות מורכבות על סדר היום של שתי המדינות ועל סדר היום הבינלאומי. אני מקווה שהממשלה החדשה בהנהגתך תמשיך בקו פיתוח היחסים בינינו. הדבר משרת את האינטרס של אזרחי רוסיה ואזרחי ישראל, ומסייע להשגת השלום, הביטחון והיציבות".

מזכיר המדינה האמריקני מייק פומפאו צייץ בטוויטר: "אנחנו מברכים בחום על כינון הממשלה החדשה בישראל. אנו ברי מזל שיש לנו בעלת ברית ושותפה כה חזקה, ונמשיך לעבוד במרץ להבטחת הביטחון והשגשוג של אזרחינו".

נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד