י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

מאוורר תקרה עם שלט – מה נבדוק כשנרכוש מאוורר כזה

עם השנים, אנחנו יכולים למצוא יותר ויותר מכשירים אשר השימוש בהם נעשה, בין היתר, גם דרך שלט רחוק. אם בעבר זה היה נהוג בעיקר במכשירים כמו טלוויזיות, הרי שכיום אנחנו יכולים למצוא הרבה יותר מכשירים כאלה, בבית ובעסק, כשהמטרה היא כמובן להקל עלינו כמה שיותר, לאפשר לנו להפעיל אותם מרחוק, מבלי שנצטרך לקום מהמקום בו אנחנו יושבים או להתקרב אליהם פיזית

מאוורר תקרה עם שלט – מה נבדוק כשנרכוש מאוורר כזה
מאוורר תקרה צילום: יח"צ

עם השנים, אנחנו יכולים למצוא יותר ויותר מכשירים אשר השימוש בהם נעשה, בין היתר, גם דרך שלט רחוק. אם בעבר זה היה נהוג בעיקר במכשירים כמו טלוויזיות, הרי שכיום אנחנו יכולים למצוא הרבה יותר מכשירים כאלה, בבית ובעסק, כשהמטרה היא כמובן להקל עלינו כמה שיותר, לאפשר לנו להפעיל אותם מרחוק, מבלי שנצטרך לקום מהמקום בו אנחנו יושבים או להתקרב אליהם פיזית.

אחת הדוגמאות הטובות לכך, הוא מאוורר תקרה. עד לפני שנים לא רבות, בשביל להפעיל מאוורר כזה, היינו צריכים למשוך בחוט שהיה מחובר למאוורר, או במקרים שהיה זה מאוורר איכותי, אז היינו צריכים ללחוץ על מתג שהיה מותקן בקיר. היום כאמור, אנחנו יכולים להיעזר בשלט רחוק לשם כך.

מאוורר תקרה עם שלט רחוק זה כמעט סטנדרט בימינו, ואנחנו יכולים למצוא דגמים של מאווררים כאלה, בכל בית מגורים או בכל בית עסק בו מותקן מאוורר תקרה. יותר ויותר אנשים בוחרים לרכוש מאווררים כאלה, ומן הסתם, יותר ויותר חברות ובתי עסק מייצרים דגמים מסוג זה, מתוך הבנה שזה מה שציבור הלקוחות מחפש. אף אחד היום לא ירצה לרכוש מאוורר מהסוג הישן, כזה שייאלץ אותו "לעבוד" קשה ולקום מהכסא בשביל להדליק אותו או לשנות את העוצמה שלו.

לפני שנסביר כיצד בוחרים מאוורר תקרה עם שלט, חשוב להבהיר שזה לא המאפיין היחידי שמשפיע על הבחירה. מן הסתם, כל מי שמחפש מאוורר תקרה לבית או לעסק, צריך לבחון מאפיינים נוספים, כמו למשל, גודל, עיצוב, עוצמה ובכלל את המפרט הטכני של המאוורר, בשביל להיות בטוח שזה מה שהוא צריך.

כיצד בוחרים מאוורר תקרה עם שלט בצורה נכונה

דבר ראשון שצריך לבחון, מה כולל השלט. ישנם שלטים סטנדרטיים שכוללים רק הדלקה וכיבוי, אך רצוי מן הסתם לרכוש מאוורר עם שלט יותר פונקציונאלי, כזה שמאפשר לנו למשל, לשנות את העוצמות, טיימר, ואלמנטים נוספים שיכולים להשפיע על תפקוד המאוורר ומשפרים את חווית השימוש בו.

דבר שני שיש לבחון הוא, מה המרחק בו אנחנו נוכל ליהנות מהשלט. אין טעם לקנות מאוורר תקרה שיש לו שלט סטנדרטי שלא יכול לעבוד במרחק משמעותי. מצד שני, אנחנו יכולים להניח שלא מדובר על שלטים שעובדים במרחק של מאות מטרים. זה צריך להיות במרחק סביר, ומן הסתם אנחנו צריכים להתייחס לזה ביחס לגודל המבנה, בין אם זה בית מגורים או עסק.

דבר שלישי שנבחן, זה עד כמה השלט עמיד, חזק ונוח לשימוש. זה אומר, עד כמה הכפתורים נוחים, עד כמה פשוט ללחוץ עליהם, ומן הסתם, עד כמה אנחנו יכולים באמת להשתמש בשלט בצורה אפקטיבית ולא לרכוש מאוורר עם שלט, רק בגלל שזה מתאפשר, בלי שבאמת נהנה ממנו.

מאוורר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד