י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

תנובה בתחרות חדשנית: "כל בית והסיפור שלו"

תנובה יוצאת בתחרות מיוחדת וחדשנית: הצרכנים שולחים סיפור אישי הקשור בגבינות תנובה ומשתתפים בתחרות שבסופה יזכו שולחי 10 הסיפורים המרגשים והמקוריים ביותר במקרר LG במתנה

תנובה בתחרות חדשנית: "כל בית והסיפור שלו"

תנובה יוצאת בתחרות מיוחדת וחדשנית, במהלכה מוזמנים הצרכנים לשלוח סיפור אישי הקשור בגבינות תנובה ולהשתתף בתחרות שבסופה יזכו שולחי 10 הסיפורים המרגשים והמקוריים ביותר במקרר LG במתנה.

במסגרת תחרות "כל בית והסיפור שלו", הוזמנו הצרכנים לשלוח לתנובה סיפור מקורי עד 300 מילים, שבמרכזו בית של בריאות עם גבינות תנובה. על הסיפור להיות מרגש ומקורי, קשור בחוויה אישית-משפחתית, בבריאות ובגבינות תנובה. כאמור 10 הסיפורים המרגשים והמקוריים ביותר יזכו את שולחיהם במקרר LG במתנה.

בימים אלה חילקה תנובה לבתי האב בריכוזים החרדיים ערכות "בית של בריאות", שהתמקדו במסר הבריאות של גבינות תנובה. הערכות המהודרות כללו מידע על מבצע "כל בית והסיפור שלו" וכן צורף לערכה "ברכת הבית" בעיצוב אומנותי מהודר.

הראל יהודה, מנהל מגזרים בתנובה אומר, כי מטרת התחרות לחזק את ערכי קטגורית הגבינות: בריאות ומשפחתיות: "כיום, גבינות תנובה נמנות על התפריט הקבוע בכל בית חרדי, החלטנו לבקש מהצרכנים לשתף אותנו בסיפורים המשפחתיים אותם חוו במהלך השנים. "

את הסיפורים להשתתפות במבצע (אפשר יותר מסיפור אחד) יש לשלוח בצירוף פרטים אישים (שם, כתובת וטלפון) לת.ד. 28293 תל אביב, עד לתאריך י"ד חשוון 1.11.09).
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 11 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד