י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
התנהלות לא תקינה

פרוש יוזם: 15,000 ש"ח לרבנים מידי חודש על חשבון העירייה

התנהלות לא תקינה בעיר אלעד. ל'בחדרי חרדים' נודע, כי ראש העירייה ישראל פרוש פועל להעביר יוזמה בעירייה שתאפשר תשלום של 15,000 ש"ח מידי חודש לרבני העיר על חשבון העירייה באמצעות סעיף המאפשר פטור במכרז

פרוש יוזם: 15,000 ש"ח לרבנים מידי חודש על חשבון העירייה
הרב מרדכי מלכה רבה של אלעד צילום: באדיבות המצלם

הקשר ההדוק בין רבני העיר אלעד, הרב מרדכי מלכה והרב שלמה זלמן גרוסמן עולה שלב, כשכעת ראש העירייה ישראל פרוש יוזם מהלך בו יעבירו תקציבים לרבני השכונות ודיינים על חשבון העירייה.

בשעה זו מתכנסת ועדת המכרזים בראשות חבר מועצת העיר, משה ברדוגו, בכדי לאשר פטור ממכרז להתקשרות יחיד למתן שירותי דת בעיר אלעד.

ל'בחדרי חרדם' נודע, כי מאחורי הסעיף שנשמע לכאורה תמים, עומדת יוזמה של פרוש להעביר משכורת של כ- 15,000 ש"ח מידי חודש לרבנים מסוימים בעיר, באמצעות התקשורת עקיפה לזו של המשרד לשירותי דת.

תושבי אלעד תהו בחג הפורים החולף כשראו את רב העיר הרב מלכה מגיע לביתו של ראש העיר ישראל פרוש, כאשר נהוג כי ראש העיר הוא זה שעולה לביתו של הרב ולא להפך, וכעת אמור אחד התושבים ל'בחדרי חרדים' כי לחלק נפל האסימון שרב העיר הביע כבוד מיוחד כלפי ראש העיר המיטיב עמו.

גורמים פוליטיים הסבירו ל'בחדרי חרדים', כי המהלך הזה נעשה מעל לראשו של יו"ר סיעת ש"ס בעירייה, יהודה בוטבול, לצד מהלכים דומים שנעשו בימים האחרונים בהם המהלך שסוקר בהרחבה ב'בחדרי חרדים', אותו הוביל ראש העירייה בתמיכה של חלק מחברי המועצה של ש"ס, שלא נשמעו להחלטתו של נשיא המועצת ותמכו בהחלטה שלא לאפשר פתיחת מוסדות חינוך חדשים בעיר.

 

הרב מרדכי מלכה אלעד ישראל פרוש

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד