ח' ניסן התשפ"ד
16.04.2024
שוב משבר פוליטי

בליכוד מסתייגים: רגב עקצה את גנץ שעזב את הפגישה עם נתניהו

דרמה בתוך הקואליציה. בראיון שהעניקה שרת התחבורה מירי רגב לעיתון ידיעות אחרונות ויפורסם מחר, היא משתלחת בשר הביטחון בני גנץ וטוענת כי אינו מתאים לכהן כראש ממשלה. בליכוד מסתייגים מדבריה

בליכוד מסתייגים: רגב עקצה את גנץ שעזב את הפגישה עם נתניהו
גנץ ונתניהו צילום: פלאש 90

משבר פוליטי נוסף בין כחול לבן לליכוד על רקע ראיון שהעניקה שרת התחבורה מירי רגב, בו היא תקפה והשמיצה את ראש הממשלה החליפי המיועד בני גנץ כשטענה כי הוא לא בשל לכהן כראש הממשלה.

מדובר בראיון שצפוי להתפרסם מחר במוסף החג של 'ידיעות אחרונות',בו אומרת השרה רגב כי: "אני חושבת שהוא (בני גנץ א.ק.) לא בשל להיות ראש ממשלה. הוא לא בשל. בוא נראה מה יקרה בשנה וחצי האלה. נראה אם הוא ילמד מהטוב ביותר ויגיע בשל לתפקיד".

רגב מזכירה במהלך הראיון את הפריצה האיראנית לטלפון של גנץ, תוך שהיא רומזת כי הוא נסחט על ידי האיראנים. לדבריה, "אם אכן יש קלטת כזו והיא קיימת, אתם צריכים לשאול את בני גנץ שר הביטחון אם יש לנו ממה לחשוש".

בעקבות הראיון, יו"ר כחול לבן ושר הביטחון קטע פגישה עם ראש הממשלה בנימין נתניהו, כאשר שרי הליכוד שעלו לראיונות הבהירו כי על השרה מירי רגב להתנצל באופן אישי על דבריה.

בליכוד פרסמו הבהרה ומסרו: "הקמפיין הסתיים וזו העת לאחדות. הגיע הזמן להפסיק את המתקפות האישיות מכל צד שהוא. הבחירות מאחורינו והמשימות המשותפות לפנינו ועלינו לשלב ידיים למען אזרחי ישראל".

בני גנץ בנימין נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד