י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
מהומה על מאומה

סערת הראיון: נתניהו התקשר לנזוף ברגב

אחרי שמוקדם יותר היום התפוצצה פגישה בין נתניהו לגנץ, לאחר שהאחרון נפגע אישית מדברים שאמרה השרה מירי רגב מהליכוד לידיעות אחרונות בראיון שצפוי להתפרסם במוסף החג מחר, נתניהו התקשר הערב לרגב ונזף בה על הדברים שמאיימים על שלימות הקואליציה וזו פרסמה הבהרה כי דבריה הוצאו מהקשרם

סערת הראיון: נתניהו התקשר לנזוף ברגב
בנימין נתניהו/בני גנץ צילום: אוליבר פיטוסי/תומר נויברג, פלאש 90

בעקבות הראיון והסערה, ראש הממשלה בנימין נתניהו שוחח עם שרת התחבורה מירי רגב ונזף בה באומרו: "התבטאויותייך פוגעות באחדות הממשלה".

לאחר השיחה פרסמה השרה רגב הבהרה לדברים וחשפה קטע מהראיון בו נראה כי הדברים הוצאו מהקשרם.

בעקבות כך, ראש הממשלה בנימין נתניהו וראש הממשלה החליפי בני גנץ, צפויים להיפגש הערב בשנית בכדי לנסות להרגיע את הרוחות.

נזכיר כי מוקדם יותר היום, התחוללה מיני דרמה ביחסי נתניהו וגנץ, על רקע ראיון שהעניקה שרת התחבורה מירי רגב ל'ידיעות אחרונות', בו כביכול היא תקפה והשמיצה את ראש הממשלה החליפי בני גנץ, כשטענה כי הוא לא בשל לכהן כראש הממשלה.

מדובר בראיון שצפוי להתפרסם מחר (חמישי) במוסף החג של 'ידיעות אחרונות', בו אומרת השרה רגב על פי ציטוטי עיתונאים: "אני חושבת שהוא (בני גנץ א.ק.) לא בשל להיות ראש ממשלה. הוא לא בשל. בוא נראה מה יקרה בשנה וחצי האלה. נראה אם הוא ילמד מהטוב ביותר ויגיע בשל לתפקיד".

רגב מזכירה במהלך הראיון את הפריצה האיראנית לטלפון של גנץ, תוך שהיא רומזת כי הוא נסחט על ידי האיראנים. לדבריה, "אם אכן יש קלטת כזו והיא קיימת, אתם צריכים לשאול את בני גנץ שר הביטחון אם יש לנו ממה לחשוש".

בעקבות הראיון, בני גנץ קטע פגישה עם ראש הממשלה בנימין נתניהו, כאשר שרי הליכוד שעלו לראיונות הבהירו כי על השרה מירי רגב להתנצל באופן אישי על דבריה.

בליכוד פרסמו הבהרה ומסרו: "הקמפיין הסתיים וזו העת לאחדות. הגיע הזמן להפסיק את המתקפות האישיות מכל צד שהוא. הבחירות מאחורינו והמשימות המשותפות לפנינו ועלינו לשלב ידיים למען אזרחי ישראל".

השרה רגב צייצה הערב בחשבון הטוויטר שלה וכתבה: "במקום לעשות רעש מיותר - תקראו את הראיון המלא שלי מחר". עיתונאי 'הארץ' חיים לוינסון לא הבין על מנה המהומה וכתב בהגינות: "האמת? לא מבין מה המהומה. עוד שער עם ציטוטים שהקשר ביניהם לתוכן קלוש".

מקורביה הוסיפו ואמרו לכתב 'חדשות 12' ירון אברהם כי הדברים הוצאו מהקשרם. וכי שרת התחבורה לא מבינה על מה המהומה. "הכוונה בראיון היתה שבמהלך השנה וחצי הקרובות יהיה לגנץ ממי ללמוד וכך הוא יגיע בשל יותר לתפקיד. צריך להכיר את השדה המדיני, הפוליטי, את הכנסת ועבודת הממשלה. זו הייתה כוונתה. לדעתה הדברים יהיו ברורים הרבה יותר כשהראיון המלא יתפרסם. אין מה להתנצל, לא נאמר פה משהו יוצא דופן. לא כצעקתה", כך לדבריהם.

מירי רגב בני גנץ בנימין נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד