י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
חושש מהטיית הבחירות?

טראמפ מאיים: נסגור את הרשתות החברתיות

הנשיא האמריקני עדיין לא נרגע מהתקרית ביממה האחרונה, לאחר שרשת טוויטר סימנה שני ציוצים שלו כמטעים, הוא מאיים לסגור את הרשתות החברתיות במדינה, זאת לצד האשמות כי הן כולן מתערבות בבחירות לרעתו בניסיון להשפיע על דעת הבוחר

טראמפ מאיים: נסגור את הרשתות החברתיות
דונלד טראמפ צילום: דוברות הבית הלבן

לאחר שהרשת החברתית טוויטר תייגה הלילה שני ציוצים של נשיא ארה"ב דונלד טראמפ כבעלי תוכן מטעה, טראמפ מגיב ואומר כי הציבור הרפובליקני חש שהרשתות החברתיות משתיקות את קולו וכי הוא יסגור אותן לפני שיאפשר לדבר כזה לקרות, "נפעיל רגולציות חזקות או נסגור אותן לפני שנאפשר לזה לקרות". כך דווח ב'כאן חדשות'.

שני הציוצים שטוויטר תייגה היו בנוגע לטענה כי הצבעה בדואר בבחירות תוביל להונאת בוחרים, טוויטר סימנה סימון קריאה לצד הציוץ של הנשיא והודעה שבה קראה למשתמשים לבדוק את העובדות בציוציו של הנשיא, בהודעה נכתב, "קרא את העובדות לגבי פתקי הצבעה בדואר", עם קישור לדף בדיקת עובדות שיצרה החברה, המכיל קישורים למאמרים חדשותיים בנושא. זמן קצר לאחר מכן הגיב הנשיא האמריקני והאשים את החברה כי היא "מתערבת בבחירות לנשיאות 2020 וחונקת את חופש הביטוי", והוסיף כי לא יאפשר לכך לקרות.

בציוץ היום המתייחס לרשתות והשתקת קולות הרפובליקנים לכאורה, תקף אותן טראמפ והתייחס להתנהלותן בבחירות הקודמות: "ראינו מה הן ניסו לעשות בבחירות בשנת 2016 וכשלו. לא נוכל לאפשר לגרסה מחוכמת יותר של זה לקרות שוב. כפי שלא נוכל לאפשר הצבעה במעטפות בדואר כי הן יאפשרו רמאות, זיוף והונאה בבחירות, כך גם עם הרשתות החברתיות".

טוויטר דונלד טראמפ רשתות חברתיות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד