י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
נקלט במצלמות

"חסר משמעות": האם ברסי מזלזל במסכות

משה בר סימן טוב עדיין משמש כמנכ"ל משרד הבריאות, עד לכניסת מחליפו פרופ' חזי לוי שמינויו עדיין לא אושר רשמית. בסיום מסיבת עיתונאים אמש תועד 'ברסי' כשהוא מזלזל לכאורה בנושא חבישת המסכות כשתהה שמא התבלבל וחבש מסיכה שאינה שלו • צפו

"חסר משמעות": האם ברסי מזלזל במסכות
משה בר סימן טוב צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

בסיום מסיבת העיתונאים שכינס בעיצומו של החג, מנכ"ל משרד הבריאות היוצא, משה בר סימן טוב - הוא תועד מתבטא כי חשיבות המסכות "חסרת משמעות".

בתום ההצהרה לתקשורת תועד בר סימן טוב, תוהה בפני המשנה למנכ"ל פרופ׳ איתמר גרוטו, "מקווה שלא התבלבלנו במסכות", גרוטו השיב: "לא, לא אני שמתי לב", ובר סימן טוב הוסיף בצחוק, "סתם סתם, זה באמת חסר משמעות".

לעת עתה, משה בר סימן טוב עדיין משמש כמנכ"ל משרד הבריאות תחת השר החדש יולי אדלשטיין שהכריז בשבוע שעבר על מינויו של פרופ' חזי לוי, מנכ"ל בית החולים ברזילי באשקלון, לתפקיד מנכ"ל משרד הבריאות, אלא שמינויו עדיין לא יצא לפועל.

לפני כחודש, כאשר הסתמנו חילופי השרים במשדרים היה בר סימן טוב, הראשון שהודיע על פרישה מתפקידו לקראת כניסת השר החדש, אחריו הודיעו מנכ"לי משרדים נוספים על פרישתם כדוגמת מנכ"ל משרד האוצר שי באב"ד, שכיהן תחת השר משה כחלון שפרש מהחיים הפוליטיים.

מסכה משה בר סימן טוב איתמר גרוטו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד