י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
כיצד יגיב הפעם?

בכיר 'הליכוד': "לגנץ אין כישורים להיות ראש ממשלה"

אחרי השרה מירי רגב, גם ח"כ ניר ברקת מבכירי צמרת 'הליכוד' אומר בגלוי כי לבני גנץ אין את היכולת והכישורים להיות ראש ממשלה בישראל  

בכיר 'הליכוד': "לגנץ אין כישורים להיות ראש ממשלה"
ניר ברקת/בני גנץ צילום: מרים אלסטר/תומר נויברג, פלאש 90

בכיר 'הליכוד', חבר הכנסת ניר ברקת, מודה כי לדעתו לראש הממשלה המיועד בעוד שנה וחצי, בני גנץ, אין כישורים לכהן כראש הממשלה, לדבריו, "בקמפיין הבחירות טענתי כמו חבריי לליכוד שאין לגנץ את הכישורים והניסיון - ולא שיניתי את דעתי. אין לו את הניסיון הכלכלי, ההסתכלות הבין-לאומית, הפרספקטיבה הרחבה שנדרשת בשביל להיות ראש ממשלה".

בראיון לחדשות 13, אמר ברקת, "לשמחתי הרבה נתניהו ממשיך להוביל את המדינה, אני מחויב כמו כל הליכוד להסכם ואני מקווה שבשנה וחצי הקרובות יהיה איזשהו שינוי".

דבריו של ניר ברקת מגיעים בהמשך לדברים שאמרה השרה מירי רגב ביום רביעי שעבר ועוררו סערה, כאשר ראש הממשלה החליפי בני גנץ פוצץ פגישה עם ראש הממשלה בנימין נתניהו בעקבות הדברים, לאחר שנתניהו חייג אל השרה ונזף בה, חודשה הפגישה כמה שעות לאחר מכן.

נראה כי ח"כ ניר ברקת, שיועד בקמפיין הבחירות להתמנות לשר האוצר, אך בפועל לא מונה לשום תפקיד רשמי כלשהו בממשלה או בקואליציה, מרגיש חופשי לומר את אשר על לבו מבלי לחשוש מההשלכות.

נכון לשעה זו, בני גנץ או מטעמו לא הגיב לאמירה.

ניר ברקת בני גנץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד